pcnerd Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Har problem med å få cd-brenneren til å virke. windows finner ny maskinware, men det er noe feil med "installeringen". på enhetsbehandling vises et utropstegn med en gul ring rundt. får oppgitt feilkilde 39 ved oppdatering av driver. brenneren er i bios satt som secondary master noen forslag? hilsen pcnerd
Jihadinmymind Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Har du en eller 2 cdrommer? Har du satt den lille pinnen bakpå cdrommen til slave?
KAS Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Jeg sleit hardt og lenge med cb-brenneren min (samme feil som deg, cd brenneren blir funnet, men det ble noe galt med installasjonen, samme f. hvilke drivere jeg prøvde). Etter et søk på internett fant jeg en registernøkkel å endre, og vips så var problemet løst. Selvsagt har jeg ikke lenken her nå, men kanskje noen andre har vært borti det samme Sier ikke det vil virke, men det er verdt et forsøk Dette var forresten en creative brenner og windows xp
Lautsprecher Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 fjern HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325 -11CE-BFC1-08002BE10318} - "Upperfilters" and "Lowerfilters". og restart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå