g0mpen Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Driver å lager en klanside, og trenger i den anledning et script. Det skal være et script som er koblet til en cs-server, og som leser av og viser informasjon om map og antall spillere, in real time selvfølgelig. Regner med en del her bruker eller har brukt et slikt script, eller iallefall vet hvor jeg kan finne det? Dere skjønner tegninga, gi meg en link
g0mpen Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Skrevet 21. oktober 2004 Tusen takk, den var _veldig_ hjelpsom
Thunderstorm Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Kan du bruke denne ? http://ps.oape.nl/downloads/gameQuery.rar Endret 21. oktober 2004 av Thunderstorm
Bear^ Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Hm, husker ikke helt men om jeg ikke tar feil finnes det et script som leser informasjonen over det som skjer på servern om serveren har innstallert AMX mod (og metamod). Dette lagres som en database (SQL) og kan deretter brukes på den måten du vil ha det på siden din.
g0mpen Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Skrevet 21. oktober 2004 Kan du bruke denne ? http://ps.oape.nl/downloads/gameQuery.rar Den kan helt sikkert brukes, men jeg må vente til de har CS:Source support. Tusen takk
Thunderstorm Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Prøv og se på www.clanbase.com i VC forumet, vet jeg har sett en diskusjon om emnet der. En som kaller seg Candyman hadde laget flere script som mange syntes var bra
g0mpen Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Skrevet 24. oktober 2004 Finner det ikke jeg, forumene er _veldig_ rotete kan man si...
Bear^ Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Om du innstallerer metamod og AMX mod på serveren, finnes det et SQL script i AMX mod som gjør det du leter etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå