Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Skrekkscenarioet må vel være en "monsterkjøler" på 700gram med dårlige klips (Socket-A) som ramler ned på det *kjempedyre* skjermkortet.. og kortslutter/herper HK i samme slengen... On-topic: Det går som regel helt greit å tukle litt inne i kabinette/PC'n mens den går.. Det er nok ikke helt lurt..,men passer man på dette med statisk elektrisitet går det bra.. (Har "tuklet" mye.. og alle PC'ene "funker fjell"...ennå)
Deadringer Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Jeg tok meg for med hånden, og bøyde lydkortet som stod i nederste pci-slot helt ned i bunnen av kabinettet.. haha, hvordan i allverden klarte du detta?
Shadow_iX Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 jeg ahr faktisk bytett PCI NIC på en server som ikke jeg hadde tilgang til å skru av, og det funker strålende den dag i dag.. (over 1 år siden jeg byttet nic i den serveren mens den sto på) Men kan hende det var giseflax den ene gangen da..
Zipp0 Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Skrevet 20. oktober 2004 Ser det ble en del aktivitet her.. tok på kjøleribben ja.. det var ikke skjermkortet som var ødelagt.. det var bare at CPU'n hadde godt til h**v*ete, så alt annet funket Ny CPU snart no
likferd Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Jeg tok meg for med hånden, og bøyde lydkortet som stod i nederste pci-slot helt ned i bunnen av kabinettet.. haha, hvordan i allverden klarte du detta? Det lurer jeg på selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå