Gå til innhold

Harald Goes To Hollywood - Særemne -05


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Da har jeg funnet særemne og kanskje jeg kan få litt ingridienser til suppen min her. Tittelen blir en av følgende:

 

Mr. Zwart Goes To Hollywood (En liten referanse til Mr. Smith Goes to Washington)

 

eller

 

Harald Goes To Hollywood (Likte bokstavrimet)

 

Tenkte jeg skulle sjekke ut Zwarts tidligere filmer og grave opp litt informasjon om ham her og der. Personlig er jeg slettes ikke fan av Agent Cody Banks, mens One Night at McCool's derimot, er helt grei. Jeg skal skrive om hva som skjedde med ham da han reiste til Hollywood (uten noe særlig bakgrunnsinfo). Det blir nok en del spekulative greier, men det er det eneste jeg kan tenke meg å skrive om.

 

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg likte iallefall tittelen Harald Goes To Hollywood.  :)

men, det er norskfaget så det bør kansje være en norsk tittel.

 

jeg går ut i fra at du har fått tilatelse for å ha dette særemne, jeg har ikke spurt men jeg tviler meget sterkt på at min (norsk)lærer ville godtatt dette. (siden alt er på engelsk, untatt Zwart

Endret av hageby1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg likte iallefall tittelen Harald Goes To Hollywood.  :)

men, det er norskfaget så det bør kansje være en norsk tittel.

 

jeg går ut i fra at du har fått tilatelse for å ha dette særemne, jeg har ikke spurt men jeg tviler meget sterkt på at min (norsk)lærer ville godtatt dette. (siden alt eer på engelsk, untatt Zwart

Jeg skal selvsagt skrive den på norsk, men har (og har alltid hatt) en ting for engelske titler. Tittelen er også, som nevnt, en referanse til en gammel klassiker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...