gsn Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Hei Jeg har hatt problemer med en del spill den siste tiden og lurer på om noen har vært borti det samme eller vet hvordan man kan fikse dette. Problemet er at enkelte spill låser seg , eller fryser i noen sekunder, for å så fungere helt glatt igjen.. Etter jeg har spillt noen minutter så blir det som ofteste verre og verre, dvs at spillet fungerer bare noen få sekunder før det låser seg igjen og da låser det seg i opp til flere minutter... Dette har skjedd med Max Payne 2, Gothic 2, Doom III og Rome Total War. Andre spill som Wc3, Cs og Q3 har jeg ingen problemer med. Før hadde jeg ikke dette problemet og spillene nevnt over gikk uten problemer...
OlaML Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Prøvd en god gammeldags cleanup? Slett/avinstaller alt du ikke trenger, defrag.
gsn Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Skrevet 19. oktober 2004 Har prøvd reinstall ja, btw har playstation
gsn Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Skrevet 6. desember 2004 Fikk nokk fiksa problemet Grunnen var noe så simpelt som at skjermkortet mitt var litt for mye klokket men dette ga tydelig bare utslag i Direct3D. Merkelig at jeg hadde bra fps helt til det låste seg Btw: ny kjøler hjalp på :!:
HSFBiOhAzArD Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Kjipt med sånt dritt..... også kjedelig med Glitches..... kjipt for å ikke å snakke om dårlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå