Gå til innhold

Dette finnes bare hos komplett.....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Røff og trendy er stikkord som beskriver vår boxer godt!"

 

Tja... når ble det trendy å gå med komplett.no-boxer? Har jeg gått glipp av siste mote atter en gang?

 

Forøvrig har ikke dette så inni hampehaugen mye med data å gjøre?

Samma for meg egentlig, tenker bare på de stakkars mod'ene som må luke ut usaklige innlegg... :roll:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-19 18:43, Afseth skrev:


Hadde jeg truffet ei dame på byen, dratt henne med hjem, revet av henne klærne og funnet en Komplett-BH og Komplett-G-streng så hadde jeg enten ropt høyt og løpt fort... eller blitt opphisset på en måte som aldri før fordi to av mine favorittsysler plutselig var kombinert. Hmmm....



 

Vi er utrolig rørt over at noen fant vår "undertøysavdeling" verdig til en tråd her på forumet.

 

Stort :smile: Fra komplett.no

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-19 20:47, slowcooler skrev:

Ser ut til at den boxeren er ulovlig, de har kuppert halen på den. En sak for dyrebeskyttelsen? Ihvertfall ser den inavla ut.


 

Innavl er ikke bra nei. Og er den kupert så er jo det kritikkverdig også. Vi skal se på saken... nei, søren jeg slutta nettopp i Dyrebeskyttelsen jo. Hadde siviltjeneste der, og jobba deltid en stund etterpå til de hadde fått ansatt flere faste ansatte. Slutta for få dager siden. Fakta! :smile:

Lenke til kommentar

Prøver å lære, brukernavn Krølle opptatt, så ble det rølle ..

Hvordan får jeg frem signaturen min, eller hvordan presenterer dere hardwaren?

 

Har menlig P7 10.000Mhz, ferrari M550 kabinett, Utrangert-gjenoppbygget RR DC-9 jatmotor som vifte,

8 X 120Tb Scsci (?) harddisk Raid4 osv. hvis det skulle interessere.

 

 

Men, - løp og kjøp. Men kun Komplett-fan da, eller komplett-idiot .... Løp og kjøp, ...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-20 01:05, rølle skrev:

Hvordan får jeg frem signaturen min, eller hvordan presenterer dere hardwaren???


 

Lag signatur på "endre profil". Når du har skrevet en post eller svar, så krysser du av på "vis signatur" nederst, like over "send" knappen så vises signaturen i den posten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...