Gå til innhold

Hvilke serier Ser/så du på? (Se 1. post)


  

111 stemmer

  1. 1. Hvilke serier Ser/så du på? (Se 1. post)

    • 24, Sesong 4
      20
    • C.S.I, New York
      2
    • Lost
      32
    • Alle elsker Raymond
      2
    • Frasier
      1
    • The O.C
      7
    • Stargate SG1
      7
    • That 70’s Show
      7
    • M*A*S*H
      0
    • Mythbusters
      7
    • Simpsons
      8
    • Futurama
      5
    • Naruto
      4
    • Family Guy
      5
    • South Park
      2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
burde dele seriene inn i ulike poller mener nå jeg.

Funker ikke å sammenligne Kongen av Queens and Airwolf liksom.....

Begge er interessante men vi vet vel alle hvilken som ruuuler.... :p

Her det ikke snakk om noen sammenligning, Jeg har vært inne på tanken og dele de opp, men folk kan rewtt og slett velge om de vil gi sin stemme til en serie som går eller en serie som de hyar hatt glede av i mange år ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja da har vi fått opp den nye POLLEN her, men JEG vil informere om at Forslag til serier som skal tas med Skal ha smatykke av minst 3 andre og OM hva som skal legges til i Alternativene skal tas med meg på PM først (Det gjelder også de som støtter forslaget) :thumbup:

 

OG før DU poster, LES Post 1.

 

Dette er et innlegg som ikke ønskes komentarer på

 

Omy

Endret av Omy
Lenke til kommentar
Den pollen her fungerer jo ikke ordentlig, for jeg ser jo på hver episode av minst tre av disse seriene!

Stemte på Lost.

enig der du..

 

ser på ganske mange selv, men stemte selvsagt på 24 som er det beste av det beste noen gang! :w00t: ser også masse på lost men det alternativet er jo borte nå (nå som jeg stemte på 24) :cry:

Endret av erlendru
Lenke til kommentar

Hvis Friends er ønskelig på listen så får du skaffe deg minst 3 som støtter deg i forslaget...

 

Det med at denne POLLEN ikke virker som man skulle ønske er jeg selvølgelig enig i, kunne godt hatt muligheten til og stemme 3 ganger, men nå har da Drift gjort det slik så da får dere velge ut den av de 3 som er best og gi din stemme til dne serien ;)

 

Lost og 24 S04 er to geniale serier, men vi har Premiere på CSI N.Y i dag på Tv-Norge, hvordan var denne? Verdt en stemme eller to?

Lenke til kommentar
Hvis Friends er ønskelig på listen så får du skaffe deg minst 3 som støtter deg i forslaget...

 

Det med at denne POLLEN ikke virker som man skulle ønske er jeg selvølgelig enig i, kunne godt hatt muligheten til og stemme 3 ganger, men nå har da Drift gjort det slik så da får dere velge ut den av de 3 som er best og gi din stemme til dne serien ;)

 

Lost og 24 S04 er to geniale serier, men vi har Premiere på CSI N.Y i dag på Tv-Norge, hvordan var denne? Verdt en stemme eller to?

jeg støtter friends..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...