Gå til innhold

slutt på jedier?


Anbefalte innlegg

det verserer visse rykter om at lucas ikke er fornøyd med sony og deres håndtering av swg. det går visstnok mot et brudd i samarbeidet mellom selskapene og(big surprise,NOT)lucas overtar styringen selv. dette skal skje etter lanseringen av jtl. ryktene forteller at man kanskje kommer til å fjerne spillbare jedier fra spillet. "thank you for bending over" compliments from g.lucas. dette er som sagt ennå kun rykter og jeg vet ikke hvor stor sannhetsgehalten i dem er. kanskje noen andre av dere vet mer om dette?

skulle det bli en realitet,har jeg et swg spill til salgs... :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, sett ut fra et "historisk" synspunkt er jeg enig med Lucas. I star wars- verdenen er simpelthen ikke ALLE jedi'er, bare noen svært få. Men i SWG kan i prinsippet alle bli jedi'er no matter what. Bare de gidder å grinde lenge nok.

 

Det er visst ikke så fett å være Jedi heller da...de fleste SWG-jediene holder identiteten sin skjult for å slippe å bli plaga av bounty hunters 24/7. Hva er morsomt med det?¨

 

Det blir som i Middle Earth MMORPG'n. Ingen kan bli være hovedkarakterene i filmene bøkene. Kan ikke ha 4000 Gandalf'er springende rundt og "pwne" sauron.

Eller 40000 Frodo'er som labber rundt og siterer ting fra bøkene.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Vel, sett ut fra et "historisk" synspunkt er jeg enig med Lucas. I star wars- verdenen er simpelthen ikke ALLE jedi'er, bare noen svært få. Men i SWG kan i prinsippet alle bli jedi'er no matter what. Bare de gidder å grinde lenge nok.

 

Det er visst ikke så fett å være Jedi heller da...de fleste SWG-jediene holder identiteten sin skjult for å slippe å bli plaga av bounty hunters 24/7. Hva er morsomt med det?¨

 

Det blir som i Middle Earth MMORPG'n. Ingen kan bli være hovedkarakterene i filmene bøkene. Kan ikke ha 4000 Gandalf'er springende rundt og "pwne" sauron.

Eller 40000 Frodo'er som labber rundt og siterer ting fra bøkene.

Helt riktig! Samme problem gjelder for matrix online :D:D

Lenke til kommentar

enig med begge innlegg,forsåvidt. men dette er tross alt et spill hvor man skal ha det gøy. det som de fleste forbinder med sw er jo nettopp jedier og lyssabler. synes det er dumt hvis man velger å ta ifra folk muligheten til å spille som jedi. er jo uten tvil tøffere å svinge en lysssabel enn å fyke rundt og skyte hele tiden. det kan man gjøre i sw battlefront. uten sjansen til å kunne bli jedi i spillet,mister det en dimensjon og (forhåpntligvis) en stor andel spillere.

Lenke til kommentar

det som er tingen er at om noen skal få være jedi så må resten få sjangsen også ellers blir det rett og slett urettferdig. Så enten må det være slik det er nå hvor alle har muligheten (nye systemet er forøvrig mye bedre enn det gamle) eller fjerne alle. Men da har man igjen, hva skal skje med de som faktisk har lagt ned litt i jedi'en, med mindre de gir kompensasjon av enorme dimensjoner da så mister de 50%+ av spillerskaren

Lenke til kommentar

På swg forumet leste jeg en tråd der det var snakk om å fjerne jedis, der kom de frem til at bare muligheten til å bli jedi er veldig viktig for å holde gamle spillere der.

Viss lucas arts, legger litt arbeid ned i å forandre jedi yrket til et yrke som er mer spennende, mer vanskelig og mindre grinding i.

 

Alt som trengs for å bli jedi nå er tid, hva med at det krever litt tankearbeid?

Eller for eksempel at du må gjennomgå mange vanskelige valg (slike, "hvem vil du hjelpe" valg), velger du feil eller dårlig må du nærmest begynne på ny.

 

Hva er deres tanker rundt dette?

Lenke til kommentar
det verserer visse rykter om at lucas ikke er fornøyd med sony og deres håndtering av swg. det går visstnok mot et brudd i samarbeidet mellom selskapene og(big surprise,NOT)lucas overtar styringen selv. dette skal skje etter lanseringen av jtl. ryktene forteller at man kanskje kommer til å fjerne spillbare jedier fra spillet. "thank you for bending over" compliments from g.lucas. dette er som sagt ennå kun rykter og jeg vet ikke hvor stor sannhetsgehalten i dem er. kanskje noen andre av dere vet mer om dette?

skulle det bli en realitet,har jeg et swg spill til salgs...  :ermm:

Hørt rykter om det selv, men ubersjef :D kanskje de kan bringe tilbake litt liv i denne store vitsen :) Gjennomfører de såpass drastiske tiltak kommer jeg garantert til å fortsette å spille

Lenke til kommentar
På swg forumet leste jeg en tråd der det var snakk om å fjerne jedis, der kom de frem til at bare muligheten til å bli jedi er veldig viktig for å holde gamle spillere der.

Viss lucas arts, legger litt arbeid ned i å forandre jedi yrket til et yrke som er mer spennende, mer vanskelig og mindre grinding i.

 

Alt som trengs for å bli jedi nå er tid, hva med at det krever litt tankearbeid?

Eller for eksempel at du må gjennomgå mange vanskelige valg (slike, "hvem vil du hjelpe" valg), velger du feil eller dårlig må du nærmest begynne på ny.

 

Hva er deres tanker rundt dette?

Ganske enig, dog alle slike puzzles må være individuelle og unike, ellers er det for lett med fasit :p

 

Jedi skulle vært så vanskelig som å få et fullt mando sett... mao ingen so far :)

(Ikke som i den forstand men omtrent like vanskelig i puzzle form :p:) )

Lenke til kommentar

Dette er bare tull, det startet på SWG sitt GCW forum når en eller annen idiot så at Lucasart søkte etter en stilling som sjef for SWG. Han mente da at siden Lucasart søker ny director og ikke SOE, må jo det innebære at Lucasarts skal ta over. Det han glemte var at denne stillingen var som sjef for den Japanske versjonen av SWG som snart blir sluppet I Japan. Det kan jo forøvrig nevnes at dagens sjef for SWG er ansatt av Lucasart :roll:.

 

Clicky,

 

Jeg kan jo quote hele greia:

 

Sr. Director of Star Wars Galaxies

 

Department: Star Wars Galaxies/Online

 

Reports To: President of LucasArts, and will have up to five direct reports.

 

Job Purpose:

To manage all aspects of the Star Wars Galaxies online business, from Product Development through Marketing, Public Relations, and Finance.

 

Major Responsibilities:  

Responsible for creating and managing a newly created business unit revolving around the Star Wars Galaxies line of products.

Responsible for management of all aspects of both the Star Wars Galaxies Live Service and future expansions to ensure continued commercial success and encourage subscriber growth and increased customer retention.

Drive the creation of long-term strategic, business and development plans for the Star Wars Galaxies line of products, then deliver on those plans.

Maintain close communication with the outside developer to ensure they meet contractual requirements and deliver the highest quality product on schedule and on budget.

Manage Production, Marketing, Public Relations and Finance staff assigned to the Star Wars Galaxies business unit.

Work with the heads of Marketing and Sales to ensure the strongest possible synergy between product development and the marketing functions on SWG.

Establish, maintain and enhance creative relationships with internal resources and the external developer. Foster positive working relationship and teamwork within the development teams with an emphasis on communication.

At the President's discretion, serve as a source for general counsel on all business and development related issues at LucasArts.

Qualifications:

Minimum six years of online game development management and production experience.

Experience in subscription based online model; including and/or developing acquisition and retention programs.

Excellent organizational communication and management skills with a strong desire to contribute to a unique creative environment. Must exhibit an affinity for online entertainment software and possess a strong sense of aesthetics applicable to producing high quality entertainment products.

High achievement in leading creative talent in a fast paced production environment required. Must have successfully developed and managed people, resources and schedules with a world renown software entertainment company.

Keen knowledge of software entertainment industry, game platforms and genres.

Proven track record of bringing successful online interactive products to market and maintaining flourishing online service.

Related Undergraduate degree, MA preferred.

Travel required up to 25%

 

To Apply:

 

Online Form (for non-Art positions only):

Click here to go the Job Application page. You will then be able to submit your cover letter and resume, along with your contact information to us via the web.

 

Mail Resume to:

LucasArts

Attn: HR Recruiting

PO Box 10307

San Rafael, CA 94912

 

 

Note:

You should receive an acknowledgement postcard within 2 weeks. If there is an interest in meeting with you further, we will contact you.

 

Jeg vil understreke dette: "Maintain close communication with the outside developer [sOE] to ensure they meet contractual requirements and deliver the highest quality product on schedule and on budget. "

 

Svar fra sjefen av SOE:

 

Not sure where that rumor got started about LucasArts / SOE. It's absolutely untrue. Tin-foil hats are in order.

 

John Smedley

President, Sony Online Entertainment

 

Og det er jo heller idiotisk og hevde at Lucasart ville fjernet player-Jedi, siden det var Lucasart som sverget på player-Jedi og ikke SOE.

 

Det er visst ikke så fett å være Jedi heller da...de fleste SWG-jediene holder identiteten sin skjult for å slippe å bli plaga av bounty hunters 24/7. Hva er morsomt med det?¨

 

Tull. Som Jedi Knight har du ingen grunn til å frykte en ussel bounty hunter :p. Tror nok ikke det er så mange igjen som holder identiteten sin skjult nå for tiden :D.

Endret av John Abrahamsen
Lenke til kommentar
Dette er bare tull, det startet på SWG sitt GCW forum når en eller annen idiot så at Lucasart søkte etter en stilling som sjef for SWG. Han mente da at siden Lucasart søker ny director og ikke SOE, må jo det innebære at Lucasarts skal ta over. Det han glemte var at denne stillingen var som sjef for den Japanske versjonen av SWG som snart blir sluppet I Japan. Det kan jo forøvrig nevnes at dagens sjef for SWG er ansatt av Lucasart :roll:.

 

Clicky,

 

Jeg kan jo quote hele greia:

 

Sr. Director of Star Wars Galaxies

 

Department: Star Wars Galaxies/Online

 

Reports To: President of LucasArts, and will have up to five direct reports.

 

Job Purpose:

To manage all aspects of the Star Wars Galaxies online business, from Product Development through Marketing, Public Relations, and Finance.

 

Major Responsibilities:  

Responsible for creating and managing a newly created business unit revolving around the Star Wars Galaxies line of products.

Responsible for management of all aspects of both the Star Wars Galaxies Live Service and future expansions to ensure continued commercial success and encourage subscriber growth and increased customer retention.

Drive the creation of long-term strategic, business and development plans for the Star Wars Galaxies line of products, then deliver on those plans.

Maintain close communication with the outside developer to ensure they meet contractual requirements and deliver the highest quality product on schedule and on budget.

Manage Production, Marketing, Public Relations and Finance staff assigned to the Star Wars Galaxies business unit.

Work with the heads of Marketing and Sales to ensure the strongest possible synergy between product development and the marketing functions on SWG.

Establish, maintain and enhance creative relationships with internal resources and the external developer. Foster positive working relationship and teamwork within the development teams with an emphasis on communication.

At the President's discretion, serve as a source for general counsel on all business and development related issues at LucasArts.

Qualifications:

Minimum six years of online game development management and production experience.

Experience in subscription based online model; including and/or developing acquisition and retention programs.

Excellent organizational communication and management skills with a strong desire to contribute to a unique creative environment. Must exhibit an affinity for online entertainment software and possess a strong sense of aesthetics applicable to producing high quality entertainment products.

High achievement in leading creative talent in a fast paced production environment required. Must have successfully developed and managed people, resources and schedules with a world renown software entertainment company.

Keen knowledge of software entertainment industry, game platforms and genres.

Proven track record of bringing successful online interactive products to market and maintaining flourishing online service.

Related Undergraduate degree, MA preferred.

Travel required up to 25%

 

To Apply:

 

Online Form (for non-Art positions only):

Click here to go the Job Application page. You will then be able to submit your cover letter and resume, along with your contact information to us via the web.

 

Mail Resume to:

LucasArts

Attn: HR Recruiting

PO Box 10307

San Rafael, CA 94912

 

 

Note:

You should receive an acknowledgement postcard within 2 weeks. If there is an interest in meeting with you further, we will contact you.

 

Jeg vil understreke dette: "Maintain close communication with the outside developer [sOE] to ensure they meet contractual requirements and deliver the highest quality product on schedule and on budget. "

 

Svar fra sjefen av SOE:

 

Not sure where that rumor got started about LucasArts / SOE. It's absolutely untrue. Tin-foil hats are in order.

 

John Smedley

President, Sony Online Entertainment

 

Og det er jo heller idiotisk og hevde at Lucasart ville fjernet player-Jedi, siden det var Lucasart som sverget på player-Jedi og ikke SOE.

 

Det er visst ikke så fett å være Jedi heller da...de fleste SWG-jediene holder identiteten sin skjult for å slippe å bli plaga av bounty hunters 24/7. Hva er morsomt med det?¨

 

Tull. Som Jedi Knight har du ingen grunn til å frykte en ussel bounty hunter :p. Tror nok ikke det er så mange igjen som holder identiteten sin skjult nå for tiden :D.

som vanlig kommer den alltid opplyste og velinformerte herr Abrahamsen oss andre til unnsetning. ;) " Bra levert,men det var litt lite feel,flow og groove." :)

Lenke til kommentar

Kaster meg på.

 

Hadde vel blitt et lite hakk i spillets bruker igjennomsnitt hvis Jedi ble utelukket(ikke det at det blir det bare svarer på topic) over halvparten av alle som spiller SWG vil vel bli eller er jedi/FS, og hvis dette plutselig forsvant vill vel det som sagt gå til der hvor bare Imperals kommer.

Lenke til kommentar

Sier seg selv at det der er bare tull.

 

Ja la oss fjerne Jedi når det er tusenvis av spillere som har tilbringt hundrevis av timer for å bli det.

 

Jeg har aldri klart det siden det er ikke nok tid i døgnet til at jeg klarer å bli jedi og ikke vil jeg bli det heller.

 

Nå spiller jeg riktignok ikke SWG lenger pga elendig support og SOE roter til spillet noe i helvete med JTL. En expansion du må kjøpe som er rett og slett elendig . (Ja jeg har betatestet det)

 

Er så mye feil med SWG at det er umulig at de kan fikse alt iløpet av 1 år til.

 

Er veldig synd..jeg er star wars fan men SWG er så dårlig gjennomført at jeg nekter å spille det.

Lenke til kommentar
Kaster meg på.

 

Hadde vel blitt et lite hakk i spillets bruker igjennomsnitt hvis Jedi ble utelukket(ikke det at det blir det bare svarer på topic) over halvparten av alle som spiller SWG vil vel bli eller er jedi/FS, og hvis dette plutselig forsvant vill vel det som sagt gå til der hvor bare Imperals kommer.

Hadde de klar å lage skikkelig content hadde kanskje ikke jedi vert det eneste folk har lyst å bli i spillet... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...