Gå til innhold

Cs har blitt litt .... fucka

Anbefalte innlegg

Skrevet

cs til en venn av meg er blitt sann at når du skal velge våpen og lag kommer d opp en liten hvit skrift på venstre side, og ikke den store ruta midt på skjermen. Hva gjør han for å stille den tilbake? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den "hvite tekten" er helt lik den store firkantete ruten, bare at man ikke kan klikke for å velge våpen, man bruker nummer. Det går dessuten mye fortere. Det var faktisk en av de første tingene jeg lærte meg med da jeg begynte å spille CS. Nå kan jeg numrene til de våpnene jeg bruker mest utenatt - 1+4 for Deagle, 4+3 for Colt, osv.

Skrevet

Rimelig lenge vil jeg tro :) Jeg har spilt CS siden første versjon, hvis noen spør meg hvilken tallkombinasjon det er for å kjøpe Deagle og AWP så veit ikke jeg det. Men så bruker jeg buyscripts og ikke menyen også da.

Skrevet (endret)

Har spilt i 1 år og 8måneder jeg ;)

Seff vet jeg hvor alle våpnene er! Alle som har spilt CS i mer enn en måned vet da det? Eller? Sorry om jeg "støter" noen... Men jeg lærte meg alle knappene etter en måned. (spilte ikke så mye i starten) Syns det er plgasomt med folk som ikke begynner å løpe ut av spawn mens de kjøper når det ikke er freeze time... Hele laget kommer 5sek seinere, og da er allerede motsstander laget ute på alle posisjoner med awm... :hm:

Endret av -Teddy-
Skrevet (endret)

Ja, vet akkurat hva du snakker om Teddy. Jeg kjøper på freezetime og mens jeg løper ut av spawn. Med meg klarer jeg og få f.eks. colt, deagle, smoke, 2 flash, HE, og den der vest-greia med hjelp (husker ikke navnet, men er på o - 2). Inkludert full ammo på alle våpen - bruker ikke full ammo på "gunner'n" med mindre det er deagle.

Av de våpnene jeg bruker, kan jeg innrømme at jeg har litt problemer og må se hvilket nummer awp er på. Siden både CT og T har awp, synes jeg det kunne vært på samme nummer. Hvordan var det?

T: B - 4 - 5 ?

CT: B - 4 - 6 ?

Riktig?

EDIT: Mulige Leif-er.

Endret av DevN
Skrevet

Unnskyld hvis det er off topic, men det handler jo om menyene og at han bør lære seg og bruke nummer-tastene, i stedet for museknappen.

Skrevet

9 måneder. Å kjøpe ting var noe av det første jeg lærte,gikk kanskje ikke så fort men... :blush: Men anyway, nå har jeg gått over til buyscript og det er dobbelts så bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...