Gå til innhold

Test av Belkin Nostromo n52 (Gamepad)


E.T

Anbefalte innlegg

Har forgjengeren og den funket nesten perfekt i strategispill når en ble vant med den :yes:

 

Serlig siden en kunne programere makroer (noe som en sikkert kan på denne også) slik at hvis du f.eks skulle bygge hive i SC så trykte du på en knapp som var programert til å trykke "B" først og deretter vente 1/100 sekund før den trykte "H", fikk fart på sakene det ja!

 

Menne et lite spørsmål; Hva er den tingen jeg har laget ring rundt?

post-160-1104176576_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Vurderer plutselig denne seriøst.

Oppdaget den da jeg started en tråd for å finne ut hvordan i Helvete jeg kunne bli kvitt den jævla console-knappen, som en eller annen kjernekar har plassert på | som ligger rett ved 1 som jo er geværet i CoD. Har blitt mye klabb og babb da jeg i panikk må skifte til gevær, og så drar jeg ned consolen, og i enda mer panikk trykker Escape, og så blir det bare helvete. I tillegg er det i CoD iallefall umulig customisere akkurat console-knappen, så det er jo ekstra moro.

 

Funksjonaliteten ser ut til å være ypperlig, selv om jeg regner med at den er litt tung å komme inn i. Hvordan er det å skrive med den i chatten?

 

Designet må faktisk være noe av det råeste jeg har sett på datautsyr. Ser ut som en stålhanske fra middelalderen.

Lenke til kommentar

Hehe, vet :)

 

Den er drittøff :p

I cod og CS kom jeg inni den med en gang, er liksom ikke så utrolig mange knapper å komme igang med :)

 

Jeg bruker forøvrig "nintendo-styringen" på siden til å hoppe, liste meg og crouche (og ligge hvis det er aktuelt)

 

Blir vel vanskelig å skrive med den i chatten da, blir vel sikkert raskere å bruke tastaturet.

 

Har ikke prøvd selv da, så er sikkert ikke umulig :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...