TheDarkListener Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Når får vi flere map i cs: source? Kansje ved neste update?
Knallo Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Når får vi flere map i cs: source? Kansje ved neste update? Selfølgelig vet jeg det din kuksuger. ##Advarsel utdelt## Endret 17. oktober 2004 av Blib
Goebbels Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Når får vi flere map i cs: source? Kansje ved neste update? Selfølgelig vet jeg det din kuksuger. hvor gammel er du da? du spør og han svarer, ingen grunn til å oppføre seg som et småbarn av den grunn.
dan1el Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Niks. Endret 17. oktober 2004 av dan1el
KompleX Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Noen som vet når updaten kommer? Høh... Knallo For en jævla taper du er.
TheDarkListener Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Når får vi flere map i cs: source? Kansje ved neste update? Selfølgelig vet jeg det din kuksuger. ##Advarsel utdelt## Jeg visste ikke at du visste det... Ellers er det veldig mye fin hjelp på forumet på steam siden
ronndi Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 kan dere ikke flytte denne tråden til humor plz lo alvorlig høyt :!:
Bromlexl Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Takk til Knallo som viste at det ikke er bare umodne mennesker som spiller CS. Det er fint at Trådlederen er en moden og forståelsesfull person som ikke lar seg påvirke av andres svar og holdninger. Off Topic. Knallo, hvor mange tastatur,sjermer, PCer har du knust opp igjennom når du har blitt drept i CS??? Ikke misforstå mg. Jeg forstår at du er en mann med veldig stort forståelses aspekt. Jeg ville bare vite om du noen gang har blitt litt irretert på maskinen din noen gang?? Når du begynner å få hår på nøttene så vil du antagelig forstå hvor barnslig du var. Når noen svarer på et spørsmål jeg stiller svarer jeg aldri igjen med å kalle dem sugere av et vist organ. Du vil nok få mange svar slik som du svarer igjen
Loeve Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Takk til Knallo som viste at det ikke er bare umodne mennesker som spiller CS. Det er fint at Trådlederen er en moden og forståelsesfull person som ikke lar seg påvirke av andres svar og holdninger. Off Topic. Knallo, hvor mange tastatur,sjermer, PCer har du knust opp igjennom når du har blitt drept i CS??? Ikke misforstå mg. Jeg forstår at du er en mann med veldig stort forståelses aspekt. Jeg ville bare vite om du noen gang har blitt litt irretert på maskinen din noen gang?? Når du begynner å få hår på nøttene så vil du antagelig forstå hvor barnslig du var. Når noen svarer på et spørsmål jeg stiller svarer jeg aldri igjen med å kalle dem sugere av et vist organ. Du vil nok få mange svar slik som du svarer igjen Kanskje du bør revurdere din egen status her på forumet? Du er ikke bedre enn trådstarter når du oppfører deg sånn.
Anbefalte innlegg