Gå til innhold

Farscape - Peacekeeper Wars


Anbefalte innlegg

I dag (17. Oktober) starter den etterlengtede avsluttningen på det som etter min mening er tidenes beste sci-fi serie. :dribble:

 

Farscape sluttet vel som de fleste vet rimelig brått og brutalt. Etter en lang og ihverdig innstats fra alle verdens Farscape fans bestemmte de seg for å lage en 4 timers avsluttning på serien. Denne har de døpt til Farscape Peacekeeper Wars.

 

Serien sendes på Sci-fi.

 

Du kan lese mer om dette på Watch Farscape og scifi.com.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I dag (17. Oktober) starter den etterlengtede avsluttningen på det som etter min mening er tidenes beste sci-fi serie. :dribble:

 

Farscape sluttet vel som de fleste vet rimelig brått og brutalt. Etter en lang og ihverdig innstats fra alle verdens Farscape fans bestemmte de seg for å lage en 4 timers avsluttning på serien. Denne har de døpt til Farscape Peacekeeper Wars.

 

Serien sendes på Sci-fi.

 

Du kan lese mer om dette på Watch Farscape og scifi.com.

Tøft. Synd det ikke ble noen sesong 5. :mad:

Noen som vet om noe sted som selger sesong 2 DVD-pakka like billig som amazon.co.uk OG som har den på lager nå? :whistle:

Lenke til kommentar
Den er amerikansk.

Er vel amerikansk / australsk? Eller kanskje jeg tar feil.. uansett ser man ikke mye til verken Amerika eller jorden forøvrig i serien så... :yes:

 

Men Babylon 5 er uansett kongen av SciFi serier hittil. På tide at sesong 5 kommer ut på DVD nå *vente vente*!

 

PS: www.play.com selger Stargate SG-1 sesongene 1 til 6 på tilbud til 26 pund nå. Lurer på om man kan få dem til å sende samlet istedet for én og én film/box.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...