OscarWoHA Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Morn. Tenkte jeg skulle spille Rome: Total War. Har kommet meg inn i prologuen hvor Victoria er "guiden" min. Så skal jeg beskytte Roma mot noen barbarer. Den laster kampen og programmet slutter å svare. Det skjer også med patch 1.1. Har reinstallert det uten hell. Vil så gjerne spille det etter å ha lest anmeldelsen her på gamer.no. Noen som har tips? Endret 16. oktober 2004 av CobraM
Iyon Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Kanskje det kan være at feilen inntreffer ved et kall til noen driverrutiner for skjermkortet, siden det skjer i kamp-loadinga? Prøvd å installere nyeste drivere og directx 9.0b?
OscarWoHA Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Skrevet 17. oktober 2004 Takk for tipset. Har gjort det nå. Har ATI-kort. Nå kommer jeg ikke en gang til selve tutorialen. Grafikken blir helt jalla og det står at det skjer noe galt med ATi VPU-recover i en melding jeg får opp.
OscarWoHA Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Skrevet 17. oktober 2004 Lest litt på det offiselle forumet til RTW. Det er utrolig mange som har problemer med spillet. Håper Activison fikser det så fort som mulig.
Iyon Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 kjipt ass, det må jeg nesten si virker litt useriøst.. har 9800pro selv, kjører Catalyst 8 ,da og dx9.0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå