Gå til innhold

Forskjellen på XT og XTPE?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er egentlig forskjellen mellom x800XT og x800XT Platinum Ed, utenom navnet???

OM du hadde giddet å bruke søk funksjonen, så hadde du funnet MANGE andre topics om det her :mad:

 

Uansett, XT har clokkefrekvens 500/1100, mens XTPE har 520/1120

Endret av Mello
Lenke til kommentar
' date='16/10/2004 : 15:41']
Hva er egentlig forskjellen mellom x800XT og x800XT Platinum Ed, utenom navnet???

OM du hadde giddet å bruke søk funksjon en, så hadde du funnet MANGE andre topics om det her :mad:

Det der er så unødvendig. Du kan heller si det på en høflig måte dersom du føler deg tvunget til å svare. :nei:

Når ble det uhøflig? står i reglene at man skal bruke søk funksjonen, og når enda en slik topic kommer, enda en av ca 100, så sier jeg ifra.

 

Jeg svarte jo på spørsmålet og, så ta deg en Bolle du Gomp.

Lenke til kommentar

Har søkt og fant det ikke...

Det står jo heller ikke i skjermkorttabellen, ettersom de bare skriver om x800XT/x880XT...(etter hva jeg forstår)

 

Men siden dere har sett så mange av disse topicene at dere tydeligvis bli irritert over det (og da skal det være mange ettersom ingen har blitt "irritert" over alle "har 2000kr, hvilket skjermkort bør jeg kjøpe?" eller "nVidia eller Radeon,hvilket kort bør jeg velge?"), kan ikke dere være så snill å sende meg en link slik at jeg får lest om det? (Ikke ment sarkastisk).

Lenke til kommentar
Mulig jeg spør dumt her... Men er det noen i det hele tatt som har klart å få tak i X800XT PE? Jeg for min del har stått på vente liste lenger enn jeg kan huske. Vel, er det noen her med X800XT PE AGP, som har kjøpt i Norge?

Netshop har vel 11 stk POwercolor X800XTPE inne på lager nå, så skal vel ikke være så vanskelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...