Gå til innhold

smis 1 cd key?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-19530
Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig bruk av banning, flaming og innlegg ment for å skape dårlig stemning er ikke tillatt.

 

Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

 

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning.

 

 

les og lær

Lenke til kommentar
hahahaha ler meg i hjel! fuckers!

Hehehe. Er nok du som blir ledd av. For det første klarer du ikke engang å få tak i en cd key til the sims på egenhånd. For det andre er du dum nok til å spørre etter en cd key på forumet her. Og sist men ikke minst oppfører du deg som en drittunge, noe som ikke er så rart egentlig, siden det er det du tydeligvis er.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530
e dere dum???

det er faen ikke vanskelig og skaffe sims cd key.. eg har nettopp re.ist widows og har ikke nokke nedlastings programmer og tenkte eg kunne ta den lette måten! her!

jeg vet ikke hvem som er dumme av oss her azz: den som spørr et anti piratkopierings forum eller de som sier venlig at hva slags forum dette er.

dessuten K*** for å finne cd key? da er det du som er dum azz :p :!: :tease:

Lenke til kommentar
e dere dum???

det er faen ikke vanskelig og skaffe sims cd key.. eg har nettopp re.ist widows og har ikke nokke nedlastings programmer og tenkte eg kunne ta den lette måten! her!

ha ha, altså det er jo ikke vanskelig å finne uten nedlanstisngsprogram stupid!, men jeg har ikke lov til si hvor....

 

 

 

slutt å vær så fekk i kjeften eller finn deg at annet forum å henge på

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530

jeg bare sier det Migr bytt attutuden så kommer du lengre her i livet og les litt regler dette kan forbedre hvordan folk ser på deg drastisk.

håper da du med dette forandrer deg fordi denne posten er nok veldig snart stengt

 

 

takk :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...