KimNK Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 Bra, heldigvis. Første eg tenkte på når eg låg slengt i vegen var, "Faen, kåpene mine!"
Marvil Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Bra, heldigvis. Første eg tenkte på når eg låg slengt i vegen var, "Faen, kåpene mine!" Hvor velta du ? Er det ikke 3 meter snø ellerno på Hafslo da ? Du vet, når det er hvitt ute, da parkerer du sykkelen og går istedet.. Når blir SirIce sinna, han hadde håpt å kjøre den, sa han.. Endret 16. oktober 2004 av Marvil
KimNK Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Skrevet 16. oktober 2004 Velta i krysset ved fokus. Skulle ut igjen på vegen og sklei på gulestripa. =) Har faktisk ikkje frose her enda. Skulle akkurat til å sette den inn for vinteren, men så fant eg ut at eg skulle ta ein liten tur før eg satte den inn.. Seigt. =/ SirIce skal fint få lov å kjøre. Den går som et helvete i fri nuh!
Marvil Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Velta i krysset ved fokus. Skulle ut igjen på vegen og sklei på gulestripa. =) Har faktisk ikkje frose her enda. Skulle akkurat til å sette den inn for vinteren, men så fant eg ut at eg skulle ta ein liten tur før eg satte den inn.. Seigt. =/ SirIce skal fint få lov å kjøre. Den går som et helvete i fri nuh! Oh, bittert.. Tror ikke SirIce klarer å håndtere den.. :!:
Cucum(r) Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Tror ikke SirIce klarer å håndtere den.. :!: Kjeften, småen.
Marvil Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Tror ikke SirIce klarer å håndtere den.. :!: Kjeften, småen. Hahahahaha.. :!: Bite me, blondie.
Cucum(r) Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Hahahahaha.. :!: Bite me, blondie. oO, you kinky little boy!
KimNK Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Get a room... Endret 16. oktober 2004 av Satrucci_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå