Maaze Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Hei ho! Jeg tenker på å kjøpe et x800pro kort, men lurer på hva slags produsent jeg burde kjøpe fra. MSI - ASUS - Sapphire - PowerColor er valgmulighetene. Hva burde jeg satse på? Takk på forhånd
:Francis: Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Jeg kjøpte sapphire...har softmodda d til XT....det ble veeeeldi bra etter modden ....skal du flashe d må du huske å kjøpe VIVO kort siden vanli pro har de 4 resterende pipelines kutta vekk (laserkutta)......men nesten alle X800 kort er like bare med andre klistremerker på kjøleren....så bare vrak å velg du......tror de mest populære er powercolor og sapphire.... Francis EDIT: etter det jeg har hørt er det større feilrate på hightech excalibu (pro kort med vga silencer montert fra fabrikken)r ved flashing....kjøp heller vga silencer og sett på et sapphire kort el noe (hvis det kan være aktuellt å flashe til XT)....personlig så vannkjøler jeg kortet sammen med cpu og shipset...funker veldi bra... Endret 15. oktober 2004 av paulinfrancis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå