Gå til innhold

Trenger innspill til valg av ny mobil:


amorine

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på ny mobil, og lurer på om noen kan komme med noen gode forslag? :roll:

 

Hva jeg trenger:

 

Funksjoner:

-Kalender: JA

-MMS: ja

-GPRS: ja

-WAP:ja

-Kalkulator: ja

-JAVA:ja

-Email klient: Helst

-Spill: Helst

 

 

Form:

-Klapp eller vanlig

-Vekt:ikke over 120 gram

-Antenne: helst intergrert

 

Skjerm:

Farge

-Over 65000 farger

-Størrelse på skjerm: stor :o)

-Touchscreen: nei

 

 

Pris:

Max kr. 2000,- m abo.

 

Diverse:

-Merke: ?

-Kamera: Ja

-Videokamera: tja..

-Symbian: nei

-triband:ja

-Infrarød port:ja

-Bluetooth: ja

-Minne: 5-20 MB

-Minnekort: helst

-Polyfoniske ringetoner:ja

-MP3: ikke viktig

-Radio: ikke viktig

-Bruker telefonen hovedsaklig til å ringe og skrive SMS. Men er veldig opptatt av kalenderfunksjonen!!! Ønsker bl.a en bursdagskalender, og mulighet til å legge flere opplysninger under hver kontakt.

 

Har sett på M65, liker veldig godt kalenderfunskjonen der. Den hadde mange muligheter. Liker dog ikke utseende på den... Har S65 samme kalender? Noen andre/bedre forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For deg vil jeg anbefale deg S65. Har selv K700, men det er helt klart at S65 gir mye mer for pengene når man ikke trenger mp3 og radio på mobilen. Dessuten har jo S65 minnekort! Billig er den også, så absolutt verdt å ta en nærmere titt på. 6230 har desverre for liten skjerm og jeg vil heller anbefale S65 fremfor denne. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg maser litt til jeg... :whistle:

Leser mye her om bugs, dårlig skjerm osv om S65. Blir jo litt i tvil da. Noen som vet om K700i har en tilsvarende kalender/kontaktliste? Kan man kan føre opp både bilde, bursdag og flere tlf nr pr kontakt?

En liten bagatell til...: Når man skal ringe til en kontakt, trykker man jo bare på forbokstaven, og kontaktlista hopper dit. På min gamle telefon kunne jeg også skrive neste bokstav i navnet når jeg søkte(lettere og kjappere når man skal søke frem en av mange på bokstav T f eks). På min nåværende telefon(v600) kan jeg kun skrive opp den første bokstaven, og da blir det mange trykk.... :(

Som sagt vektlegger jeg kalender/kontaktliste og skjerm, samt god å skrive sms med. Kanskje jeg bare bør holde meg til V600...?

Lenke til kommentar

Skjermen på S65 er meget bra, den er STOR og er utrolig god og se på. De som sier den er dårlig må enten være helt sinnsykt kresne, eller siemens-hatere.

 

S65 framfor 6230 - helt klart.

 

S65 framfor K700i - litt mer uklart, trenger du minnekort og best kamera -> S65. men trenger du derimot radio og mp3 -> K700i, prisene er vell nogelunde like nå for tiden.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg kan se kan man ihvertfall ikke legge til bilder og slikt på K700 sin kalender. Men skal ikke si det med 100% sikkerhet, da jeg ikke bruker kaleneder så veldig mye. Men ja, du kan lagre flere nummer på en kontakt. Du kan bare taste inn forbokstaven i telefonlisten og du får opp alle de navnene med den bokstaven. Du kan ikke skrive inn neste bokstav osv... Men K700 er helt klart utrolig god å skrive sms med synes nå jeg da :) Skjerm er også ekstrem god, men nå har ikke jeg sett S65 sin i funksjon da. Men jeg vil anbefale deg K700 så absolutt! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...