Gå til innhold

Overbevisning av foreldre trengs


Anbefalte innlegg

Hallo

Har skaffet meg SWG, men har ikke kredittkort :no:
Sjekket andre betalingsmåter og så at det går ann å betale med Visa Elektron o.l, så hvis jeg klarer skaffe meg et så er alle problemer løst!

MEN hvis jeg ikke klarer skaffe meg et kort (har ikke fast inntekt) så syntes jeg foreldre mine bør kunne betale for meg (og jeg gir dem peng seff).
Men de tørr ikke bruke visa kort på nettet.. De tror ikke det er sikkert osv.
Så jeg spør dere trofaste swg spillere, kan noen fortelle foreldrene mine om deres erfaringer med betaling av SWG abbonementet o.l ?

På forhånd takk :thumbup:

Edit: Er det mulig å endre betalings innstillinger (bytte feks kredittkort)? Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm

 

hadde samme problemet selv, da jeg ikke har orket/hatt tid til å søke om visa

 

SOE har millioner av kunder, ingen av dem har noen gang hatt problemer med at for mye har blitt trukket

 

SOE er de som har med swg sin betaling å gjøre

 

SOE styrer alle de store MMORPG spill

 

alt foregår kryptert og med ett eget program..

selv om de faktisk får tak i det som er nummeret, så er det kryptert, og nesten umulig å dekryptere.

 

de kjører på sikker linje(https), det er det samme systemet som bankene bruker på nettbanken

 

har betalt mange ganger, ingen problemer, du har full kontrol på hvor mye som trekkes, de gjør bare det som du ber dem om

Lenke til kommentar

Uansett, du kan hilse foreldra dine fra meg og si at jeg har handlet med VISA og MAstercard over internet siden 1997 og har ALDRI blitt svindlet, jeg gjentar ALDRI.

I noen tilfeller der tjenesten/varen jeg har kjøpt har vært skadet/ikke tilfredsstillende har jeg tilogmed fått ny vare eller tilbake penger.

Jeg har handlet over internet for sikkert bortimot 100.000 kroner i denne perioden.

 

EDIT: Men det jeg tror foreldra dine er redde for er at de betaler for et år eller.no og så blir du lei spillet og ikke vil betale dem noe mere penger.. Og det blir en tillitsak mellom deg og foreldra dine..

Endret av *aMo*
Lenke til kommentar

Visa Electron virker nok ikke, ett av poengene av at det være Visa eller MasterCard er da vel at innhevareren må være 18 år, så slår de to fluer i en smekk :p

 

Men altså, galaxies er det flere hundre tusen som spiller og betaler for, akkurat som du har lyst til ågjøre. I verden er det vel millioner som spiller slike spill og betaler på lignende måter. Hadde ikke systemet fungert, hvordan hadde det da vært legalt? Eller så mange personer satt sin lit til systemet. Og ja lol, hvis du faktisk kan betale med Visa eller MasterCard må jo det bety at begge går godt for det. Da er det jo AKKURAT den samme risikoen som ved noen som helts annen handel med kort... ;)

Lenke til kommentar

Søk igjennom de største netavisene etter artikler om nett handel, det gjorde jeg da jeg var i samme situasjon for 4 år siden. Avisene pleier å skryte av hvor trygt det er. Eller så kan du printe noe fra visa eller et annet firma, gi foreldrene dine noe svart på hvitt fra en avis eller noe det overbeviser de sikkert...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...