Ksungam Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 ofte når jeg skal laste ned noe med dc++ og jeg går inn får jeg en sånn feilmelding om den ikke kan vise hublisten eller noe sånt... (bilde) det har vært sånn både da jeg hadde den forrige verjonen av dc++ og etter at jeg lastet ned den nyeste, noen som vet feilen, om jeg må ha no spessielle instillinger eller no sånt..?? thx PS! det er noen ganger det virker og noen ganger ikke....
alos Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 det er hublisten du laster ned som ikke finnes. bare spør på en hub du er inne på så er det alltis noen som har en hublist som fungerer. Hvis du går inn på settings-downloads, så kan du endre hvilken hublist du skal laste ned.
Mato Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 (endret) du finner flere hub lister på Dc-- sine sider det er bare serveren til hublisten som er nede/overbelastet , hjelper og bruke en annen server liste EDIT: her http://dcplusplus.sourceforge.net/faq/faq....en&onlynewfaq=1 Endret 15. oktober 2004 av FtZ-
alos Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 kan forresten ambefale denne hublisten: http://dreamland.gotdns.org/PublicHubList.config.bz2
Ksungam Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 (endret) takk til begge to, dere er noen engler! Edit: Sto at jeg hadde for lite åpne slots, hvordan kan jeg åpne fler? Edit2: Fant det ut... Endret 15. oktober 2004 av ZiroN
Ksungam Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 det er hele tida noen som skal laste ned en fil som heter "files.xml.bz2" av meg, hvorfor det??
djrack Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 hvis jeg ikke tar feil så er det den lista over det du deler. så det du deler kommer opp på skjermen hos han/hun som laster den ned, så kan han/hun se om det er noe de har lyst på der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå