Gå til innhold

Mobilforsikring utenom telenor og netcom etc.


Anbefalte innlegg

Jeg har abbonement hos Talkmore, som ikke har noen forsikringsavtaler for kunder. Finnes det noen andre alternativer om forsikring av mobiltelefon for privatfolk, utenom de som teleleverandørene har, og som ikke koster skjorta? Min forhennværende 6230 ringte sitt siste ring for snart to uker siden, og den var uten forsikring. Så klok av skade, tenkte jeg at jeg kanskje skulle tegne en forsikring på den nye telefonen jeg får om et par dager eller tjue...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke det ganske dyrt?

Kommer vel ann på hvordan du ser på det. Er jo alltid greit å være forsikret mot tap av mobil, lommebok, mp3 spiller osv. Er du ute å reiser og noe skjer, så får du jo hjelp snarest, så er mange fordeler med reiseforsikring.

 

Men om det bare er for å forsikre din mobil, så blir det kansje fort dyrt.

 

Bor du hjemme, eller ikke er så gammel så er du helt sikkert dekket under familiens reiseforsikring.

Lenke til kommentar

Hvis du drar på en eller to ferier i året lønner det seg uansett å ha reiseforsikring, og da er det ikke så dyrt med helårsforsikring.

 

Jeg har helårs reiseforsikring til ca 800,-, og det har mer enn lønt seg på bakgrunn av forsinket bagasje til utenlandsreise. I tillegg gir det litt trygghet at med en gang jeg går ut hjemmefra dekker den evt tyveri og skader på eiendeler jeg har med.

 

Har ikke brukt den i forhold til mobiltelefoner, men på generelt grunnlag gir det trygghet med reiseforsikring.

 

Det kan jo evt gå an å spørre foreldrene om litt sponsing? Reiseforsikring er kanskje litt lettere å få støtte til enn mobilforsikring...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...