Gå til innhold

Hvilken skal jeg velge t630 elelr k500


Anbefalte innlegg

er det noe forskjel på K500 og K500i? Eller er det bare butikene som ikke klarer og få med seg ien. Virket som om K500 slo T630 hard i testen på amobil. Bedre minne støre sjerm bedre kamera eller er det noen andre telefoner for rundt 2000 som er gode e ting kan man synce Sonyericson telefoner med outlook via blåtann bluetooth

Endret av MonkyBOY
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
K500 og K500i er den samme ja, er nok bare butikkene som ikke klarer å få med seg i'en som du sa... K500i har jo flere funskjoner og virker generelt som en bedre mobil enn T630 synes nå jeg da. Det eneste minuset er jo at du ikke får synca med outlook'en i bluetooth da den ikke har dette...!

oki takker får svar leste testen lit fort jeg trodde det var blåtann men k500 virker jo bra den

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Jamen herregud, les svara! Det står jo klart ut at det er samme telefon. Der revnende likegyldig hvilken du velger!

Jeg kommenterte Topicen da.. Smartpantz ;)

Lenke til kommentar

Ingenting som heter K500 eller K700, men K500c, K500i, K700c, K700i. c'en står for kinesisk versjon, og i'en står for internasjonal versjon.

Men så lenge du ikke er i kina, så menes nok K500 som K500i...

 

Jeg har ikke hatt K500i men har K700i, og har hatt T630.

K700i er mye bedre enn T630. Det er ikke så sinnsykt mye flere funksjoner og den slags utenom mp3-spiller og video-kamera i K700i enn i T630. Men alt fungerer mye bedre og raskere. Og skrive melding er mye lettere med K700i enn T630. Og så er skjermen i K700i større en i T630.

 

Som sagt så har ikke jeg hatt K500i, men har forstått at den er veldig lik K700i, men mangler noen småting og en viktig kjekk ting(for noen) som bluetooth.

Og nå som prisen på T630 og K500i er omtrent den samme(i følge prisguiden på amobil.no) så er nok K500i klart den beste telefone og den telefonen du får mest for pengene...

Lenke til kommentar
Og så er skjermen i K700i større en i T630.

Nope, den har bare større oppløsning, den fysiske størrelsen er den samme.

 

 

 

Og nå som prisen på T630 og K500i er omtrent den samme(i følge prisguiden på amobil.no) så er nok K500i klart den beste telefone og den telefonen du får mest for pengene...

 

Hvor får du K500i for 1299,- ?

Lenke til kommentar
Og så er skjermen i K700i større en i T630.

Nope, den har bare større oppløsning, den fysiske størrelsen er den samme.

 

 

 

Og nå som prisen på T630 og K500i er omtrent den samme(i følge prisguiden på amobil.no) så er nok K500i klart den beste telefone og den telefonen du får mest for pengene...

 

Hvor får du K500i for 1299,- ?

lær deg å lese, det står i følge prisguiden. hvis man kjøper en telefon med kontantkort er den vel sperret på operatør e.l? så prisene på k500i og t630 er ca det samme uten noen form for abonnement.

Lenke til kommentar
hvis man kjøper en telefon med kontantkort er den vel sperret på operatør e.l? så prisene på k500i og t630 er ca det samme uten noen form for abonnement.

Med kontant er den sperret til Telenor ja... Lær deg å lese selv du, jeg har ikke sagt noe om T630 uten abb.

 

Men gudbedremeg, K500i er selvfølgelig et bedre valg sett at prisen er den samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...