Gå til innhold

Sony Ericsson K500i


Anbefalte innlegg

Er helt enig med deg bjaa, men for mannen i gata som ønsker seg en veldig avansert telefon til 2800,- så betyr størrelsen ofte mindre. Det er klart at fordelene med Symbian og minnekort kommer litt i skyggen med tanke på telefonstørrelsen, men det er faktisk en god del som springer rundt med Nokia 6600 for eksempel.

 

Der ligger litt av poenget mitt. Når man da kan få en telefon til 1800,- med MP3-spiller, bra kamera, som er brukervennlig og som er liten, så er det ingen tvil om at K500i skiller seg ut av mengden og tilbyr mye bra, i liten innpakning til en liten penge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, jeg skjønner ikke hvordan dere kan gi den 4 i deign, det er komplett av plast og ikke noe annet! jeg ville klart ha gitt den 2!

 

Det med skjermen er flott, men 5 kunne ha holdt, ellers var det en bra test!

Designet er plastaktig, ja.

 

Spesielt tre ting jeg ikke liker helt, praktisk sett:

 

Den er litt glatt, og kan lett falle ut av hånda. Heldigvis har dette ennå ikke skjedd...

 

Telefonen har "slagside". Når telefonen ligger på bordet, ligger den skjevt på grunn av knotten som styrer linsebeskyttelsen. På andre modeller ser det ut som denne knotten ligger nedi sporet den sitter i.

 

Det burde vært hull til å feste bæresnor øverst på telefonen. I stedet er det hull nederst, og man må ha av batteridekslet for å få tredd snora gjennom.

Lenke til kommentar
Det burde vært hull til å feste bæresnor øverst på telefonen. I stedet er det hull nederst, og man må ha av batteridekslet for å få tredd snora gjennom.

 

Dette må man også på andre telefoner... Der i blant K700 også ;)

 

Forresten. Meget god test! Synes at K500 fortjener denne karakteren så absolutt med tanke på hva man her får for pengene. Utrolig bra mobil for så lite penger! God test :)

Endret av jalleks
Lenke til kommentar

jalleks:

 

Jada, K500i gir mye for pengene, og en meget innholdsrik telefon. Som det tidligere har vært nevnt, er det er pluss i seg selv at man får mye for pengene.

 

Den er spesielt sterk på multimedia, og sende SMS, MMS, mail, og whatever er en meget kurant affære.

 

Testen gir et godt bilde av telefonen, selv om jeg ikke tar så mye av som testeren når det gjelder kameraets billedkvalitet.

Lenke til kommentar

Hva slags radio er det snakk om??

 

har fått mobilen min nå, har litt delte meninger om den.... tastene er ikke så bra som jeg fikk inntrykk av, mest pga at det skrår innover.. og lyden i høyttaleren er direkte stygg!! men ble blown away når det gjelder skjermen og videovisning :love:

Lenke til kommentar

Fikk den i dag og det var en STOR forbedring i forhold til 5100 :D. Blir uvant å venne seg til "SE måten" å skrive SMS på i forhold til Nokia (tenker spes på mellomrom).

 

Bare jeg nå finner en måte å overføre alle meldingene fra 5100 til k500i så er jeg fornøyd!

 

Plastdesignet er forsåvidt ok, men var litt skeptisk til batteriluka i begynnelsen. Virket så myk... var ikke sikker på om den var helt på plass osv, men det skaper ikke noen store problemer.

Endret av DJ-JK
Lenke til kommentar
Den radioen skal etter erfaringer jeg hører på jobben av kunder visstnok være veldig bra til å være mobil-radio  :yes:

Men er det sikkert at den virker på k500i?

Snakket med noen på klart svar og de sa at den helt sikkert virka på k500, men stoler ikke 100% på de folka.

Noen som vet om en side hvor man kan laste ned themes og ringetoner for k500?

Vet om en dritbra side for t610, www.myt610.net

håper det finns noe lignende for k500.

:hmm:

 

Edit:

Funnet en kjempe bra side:

http://phone.mobile9.com/ :yes:

Endret av brune-ha
Lenke til kommentar
Den konkurer heller med Nokia 6230 og Siemens S65 vil nå jeg si

okei, si om jeg har feil eller ikke;

SE K500i sammenlignes med N 6230. N 6230 sammenlignes med SX1. Sx1 sammenlignes ikke med k500i. Er det p.g.a symbian?

 

Må si at k5ooi var 1000 ganger stiligere i sort/hvitt enn i blått.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...