Gå til innhold

FIFA 2005 problem!


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har kjøpt FIFA football 2005 i dag.

 

Jeg skal spille det nå.

 

Men så velger jeg først ett lag så går jeg på Career mode og så må jeg lage Manageren og det gjør jeg uten problemer.

 

Men så kommer problemet, jeg må velge en religion. Jeg har 5 og velge mellom. Jeg velger religon 1. Der står alle engelske og skottske ligaer.

 

Men da jeg trykker videre så kan jeg bare velge skottske lag og ikke engelske lag fra premier league.

 

Noen som har spillet og kan hjelpe meg med dette?

 

Takker for respons!

 

 

Jeg skal spille liga med Manchester United.

 

Når jeg går på Game modes -> Career Mode -> og så må jeg lage Manageren.

 

jeg må velge en religion. Jeg har 5 og velge mellom. Jeg velger religon 1. Der står alle engelske og skottske ligaer.

 

Men da jeg trykker videre så kan jeg bare velge skottske lag og ikke engelske lag fra premier league fra religion 1.

 

Dette snakket jeg med en kompis om som hadde spillet, men han hadde ikke prøvd ut akkurat dette da!

 

Men han sa hvis ikke dette gikk så er det en del meny 1/2

sider.. og slikt. men det var det altså ikke. prøvde og klikke på premier league mange ganger, men ingenting skjedde.

 

Jeg har prøvd og reinstallere spillet, men ingen forandringer! :no:

 

mvh

 

Mr.Womack. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, men hvor kan jeg evt. spille liga med Man Utd. da? i FIFA 2005?

 

 

Jeg skjønner ikke hva som er feil.

 

kan noen hjelpe meg??

 

det skal jo gå an og velge engelske liga og kunne spille sesonger med de. Ikke bare en liga.

 

Burde jeg bytte spillet og si hva som er feil??

 

er veldig takknemlig for eventuell hjelp!! :D

Endret av Mr Womack
Lenke til kommentar
I career mode kan du ikke velge topplag direkte.

Å jasså? Jeg fikk valgt Vålerenga uten problem jeg... :thumbup:

hehe, jeg skulle kanskje ikke formulert det slik. Man kan ikke spille 4-5 stjernes (fifa 2005 rangering) lag direkte i karriere modus :=).

 

Spiller selv Enga nå, er i andre sesong, har akkurat knust Bayer Leverkusen 1-4 i semifinalen i CL. Blir spennende å se hvilke lag jeg får tilbud fra etter sesongen, selv om jeg blir nødt til å spille med enga en sesong til. Har fortsatt ikke vunnet den norske cupen...og den må jeg jo ha med meg før jeg går utenlands...

Lenke til kommentar
Som de andre her ha svart, så kan man ikke velge man u direkte i career modus, du må spille deg opp som manager, velg et anna lag og vinn serie og cup og litt av hvert et par sesonger så kan du velge man u.

 

Det går an å velge Man U og spille PL hvis du velger game mode--->torunament mode. også velger du england og så velger du PL.

 

:roll:

Tusen takk! Jeg spiller Skottsk liga nå med Celtic! Da kan jeg sikkert velge engelsk liga etterhvert og Manchester United! :D

Har vunnet to kamper allerede med Celtic de to første kampene. da fikk jeg mange points. Jeg fikk også 45 % etter første kamp. Og 53 % etter andre kamp!

:thumbup:

Tourment? er det Champions League dere snakker om her? :cool:

Lenke til kommentar
Spiller selv Enga nå, er i andre sesong, har akkurat knust Bayer Leverkusen 1-4 i semifinalen i CL. Blir spennende å se hvilke lag jeg får tilbud fra etter sesongen, selv om jeg blir nødt til å spille med enga en sesong til. Har fortsatt ikke vunnet den norske cupen...og den må jeg jo ha med meg før jeg går utenlands...

 

Når jeg spiller Tournament mode og premier league med man utd. når kommer jeg i Champions League da? :roll:

Lenke til kommentar
Spiller selv Enga nå, er i andre sesong, har akkurat knust Bayer Leverkusen 1-4 i semifinalen i CL. Blir spennende å se hvilke lag jeg får tilbud fra etter sesongen, selv om jeg blir nødt til å spille med enga en sesong til. Har fortsatt ikke vunnet den norske cupen...og den må jeg jo ha med meg før jeg går utenlands...

Når jeg spiller Tournament mode og premier league med man utd. når kommer jeg i Champions League da?

 

Ingen som vet det her?? :roll::roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...