Devil-Teddy Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Ja, da har jeg flashet velykket Eneste som gjenstår nå er fin-instillingene! Kan jeg bruke de testene på ATI-Tool? Eller er det bedre å gjøre det manuelt? Testene til ATI tool stoppet på: Core 510 Mem 598 Hvordan er dette?
Prizefighter Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Anbefaler å skru opp viftehastigheten. Det vil hjelpe en god del på overklokkingen. Synes det er mye bedre og klokke manuelt fordi jeg har bare hatt dårlige erfaringer med den Find max clock saken. Er ikke litt stabil i verken 3d mark eller spill etter en runde med den.
Devil-Teddy Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Skrevet 14. oktober 2004 Hvordan skrur jeg opp viftehastigheten?
Devil-Teddy Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Skrevet 14. oktober 2004 Fant ut av det Setter jeg den på 90% overdøver den akkuratt ikke CPU viften min Har dere no spess og anbefale?
Tha sims Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Prøv å sats på en ny vifte på gpu. Som artic cooler man finner på f.eks microplex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå