Gå til innhold

Warcraft Frozen Trone, mangler key

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mustet Wc3 cd'en, kjøpte ny idag.. Tingen er at her spilles det bare Frozen Trone, og når vi kommer hjem finner vi bare coveret på FT og ikke boken hvor key'en står.. Noen mulighet for å få fatt i denne key'en hos blizzard eller på noen annen måte? Eller et eller annet fiffigt triks som gjør at man kan spille FT over nett?!

AssMan

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.. Det høres leit ut.. For hørte rykter om at det var noen nr på coveret du kan sende inn sammen med kopi av coveret og slikt.. Så skulle de visst sende deg en..

Men men, om det ikke funker så er det ikke håp..

Skrevet
Ta det tilbake til butikken og krev å få en ny versjon.

Fordi han har mistet boken som fulgte med? Hvorfor er det butikkens problem?

Du kan prøve å sende mail til Blizzard, med scannet fotografi av det du har (eske, serienr. etc), men er usikker på hvordan Blizzards policy er i slike saker.

Skrevet
Fordi han har mistet boken som fulgte med? Hvorfor er det butikkens problem?

Vel, i og med at han oppdaget at manual manglet da han kom hjem med en ny original (slik jeg tolker det) er det vel butikken sitt problem at de selger et spill uten alt som skal være med?

Skrevet
Du kan ikkje klandre noken andre enn deg sjølv når du mister ein Cd-Key.

Vel, hvordan ialle dager du fikk det til at jeg klandret noen for den forsvunnede cd-key'en er jo helt fantastisk!?!?!

Jeg klandret da verken butikk eller blizzard.. Jeg spurte rett og slett om det gikk an å få tak i en ny cd-key uten å måtte kjøpe nytt..

Så siden du ikke vet noe om hvordan man kan skaffe en ny en, så kan du jo bare la være å svare vel.. :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...