Lettpåfot Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Jeg får installert, men ikke kjørt NVN. CD-rom'en slutter å svare når jeg forsøker å kjøre det. Jeg har prøvd å reboote, men det hjelper ikke.. CD-rom'en er en gammel Toshiba. Noen som kan hjelpe??
Bear^ Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Har du prøvd å laste ned nye drivere til stasjonen? Det andre du kan gjøre er å cracke spillet, slik at du ikke trenger CD for å spille, mer sier jeg ikke, vis ikke kommer en margus sint mod og sier ord jeg ikke liker Edit: 600 innlegg Endret 14. oktober 2004 av Bear^
Iyon Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Det er fullt lovlig å bruke cracks osv. når en selv eier originalen, det som ikke er lov (på dette forumet) er å linke til steder der slikt kan lastes ned.
Bear^ Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Det er fullt lovlig å bruke cracks osv. når en selv eier originalen, det som ikke er lov (på dette forumet) er å linke til steder der slikt kan lastes ned. Det er det jeg sier, han kan laste ned en crack til spillet, mer tør jeg ikke sie, ellers kommer får jeg "prikker" på lappen og kanskje en ufrivillig ferie
Hr. Jenssen Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Jeg får installert, men ikke kjørt NVN. CD-rom'en slutter å svare når jeg forsøker å kjøre det. Jeg har prøvd å reboote, men det hjelper ikke.. CD-rom'en er en gammel Toshiba. Noen som kan hjelpe?? Er spillet brent? Gammel CD spiller? Altså, SKIKKELIG gammel? Da er jo hele greia et latterlig spørsmål! CD-ROM'EN ER FOR GAMMEL OG TREG!!!!!!
MrLee Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 nei, det er sikkert bare det mongis CD copy protection systemet deres (tror det er en versjon av secure-ROM) de(ATARI) bruker som ødelegger for deg. Det var MASSIVE klager på at CD'er ikke fungerte som de skulle for folk som hadde kjøpt spillet når det kom ut.. Derfor fjerna de secur-rom sjekken i en senere patch, men jeg mener å huske at de la den til igjen i etterkant... Det er sannsynligvis ett Secur-rom problem... løsning: crack spillet og kjør uten CD... (det måtte jeg gjøre grr..)
Lettpåfot Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Skrevet 19. oktober 2004 Hehe, virker som Metallic-fyren har fått i seg noe han ikke har godt av. Bear og Mr. Lee har nok rett. CD-rom'en funker fint ellers. Takk for all hjelp
Hr. Jenssen Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Hehe, virker som Metallic-fyren har fått i seg noe han ikke har godt av. Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå