Gå til innhold

X800xt eller 6800GT?


DeXister

Anbefalte innlegg

Hvilken burde jeg kjøpe...? noen som har link til noen tester av disse 2 korta?

skal kjøpe amd 64 3200+ 160gb s-ata 'ocz 512mb 2-2-2-5' osvosv

Skal spille cs doom3 farcry og alt annet av nye spill? noen som kan garantere meg at jeg får bedre fps med x800xt? og har det noe forsjell med de andre x800xt korta? siden den er så billig

 

X800XT

 

6800 GT 256MB

Endret av DeXister
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det X800XT-kortet du linket til, var til hovedkort med PCI-Express.

Det hovedkortet du kjøper støtter sannsynligvis bare AGP, derfor kan jo dette være et alternativ, om du absolutt må ha X800XT.

 

noen som kan garantere meg at jeg får bedre fps med x800xt?

I mesteparten av de spillene du spiller, kan jeg ikke garantere at du vil få bedre FPS, men stort sett skal du det.

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar

Jeg har nettopp bestilt et geforce 6800 gt for under 3600kr , jeg tror jeg får mer for pengene her enn om jeg skulle valgt Ati sitt 800xt kort ,alternativet til dette Ati kortet må i såfall være 800 pro vivo kortene ,men her må en flashe ny firmware for å få 16pipelines og opraderes til 800 xt ,det ser det ut til at endel har dårlig erfaring med.

6800 gt kortet har 16 piplines og er nesten like hurtig ,jeg kommer sansynligvis til å bruke kortet mest til half life 2 ,og har intrykk av at forskjellen mellom nvidia og ati ikke er så stort lengre ,og selvom 6800 gt kortet skulle vært noe dårligere her ,så tror jeg det fint klarer 80 fps med 1280x1024 opløsning som jeg vanlivis bruker.

Jeg fant en test av kortene ,der de har testet på det nye half-life2 stress test.

 

http://www.thetechlounge.com/review.php?di...0_gt_256&page=7

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...