Gå til innhold

"Den vakre veggen" bilde


lenny^^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, virker som om dette er en spøk. De har jo samme dialekten de første som kommenterte bildet!

 

Dårlig lyssetting, ute av fokus, kjedelig komp.... Dårlig bilde!

Det er ein del folk på vestlandet....

 

Eg kjenner ikkje Saugen og eg kjenner ikkje Shitkaka.

haha, kjenner ikkje shitkaka seier du. Lenny går i same klasse som shitkaka, og eg kjenner begge 2. Men da var eit veldig spenande bilde :)

Lenke til kommentar
Regner med dette er en spøk..

koffor skal da ver ein spøk.....kanskje han bare ikkje har verdens beste kamera...har du tenkt på da?

 

ditta er ikkje for å kritisera deg :!:

Det har nok ikke noe med kameraet å gjøre - et hvilket som helst kamera (nesten uten unntak) vil klare å ta et forholdsvis skarpt bilde av en murvegg..

Her var "motivet" ute av fokus, men hovedproblemet var nok at motivet manglet. Skulle gjerne visst hva "målet" med bildet var - hva er det som skal framheves og tiltrekke øyets oppmerksomhet?

Hvis fotografen har gjort sitt beste kan jeg anbefale en bok eller et kurs om fotografering. Ikke misforstå, jeg vil ikke henge ut noen, alle har jo vært nybegynner en eller annen gang og det er helt greit.

Lenke til kommentar
Regner med dette er en spøk..

koffor skal da ver ein spøk.....kanskje han bare ikkje har verdens beste kamera...har du tenkt på da?

 

ditta er ikkje for å kritisera deg :!:

Det har nok ikke noe med kameraet å gjøre - et hvilket som helst kamera (nesten uten unntak) vil klare å ta et forholdsvis skarpt bilde av en murvegg..

Her var "motivet" ute av fokus, men hovedproblemet var nok at motivet manglet. Skulle gjerne visst hva "målet" med bildet var - hva er det som skal framheves og tiltrekke øyets oppmerksomhet?

Hvis fotografen har gjort sitt beste kan jeg anbefale en bok eller et kurs om fotografering. Ikke misforstå, jeg vil ikke henge ut noen, alle har jo vært nybegynner en eller annen gang og det er helt greit.

Jo, tenkte eg skulle gå på eit slikt kurs ein gong, men eg veit ikkje kor ofte det er her så eg bur..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...