Gå til innhold

Fps Tweak for CS:S


Anbefalte innlegg

For de som gjerne ikke har det nyeste og det beste ;)

 

r_3dsky "0"

r_renderoverlayfragment "0"

r_shadows "0"

budget_show_history "0"

cl_drawshadowtexture "0"

cl_ejectbrass "0"

fog_enable "0"

fog_enable_water_fog "0"

mat_bumpmap "0"

mat_forcedynamic "0"

mat_numtextureunits "0"

mat_picmip "-1"

mat_specular "0"

mp_decals "200"

r_decals "20"

muzzleflash_light "0"

r_avglight"0"

r_decals "200"

r_dispfullradius "2"

r_DispUseStaticMeshes "0"

r_dynamic "0"

r_lightaverage "0"

r_lightinterp "0"

r_modellodscale "0.3"

 

r_rootlod "2"

r_shadowmaxrendered "-1"

r_shadowrendertotexture "0"

r_worldlightmin "1"

r_worldlights "1"

 

 

 

 

r_rainalpha 0

r_rainalphapow 0

r_raindensity 0

r_rainlength 0

r_RainProfile 0

r_RainRadius 0

r_RainSideVel 0

r_RainSimulate 0

r_rainspeed 0

r_RainSplashPercentage 0

r_rainwidth 0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For de som gjerne ikke har det nyeste og det beste ;)

 

r_3dsky "0"

r_renderoverlayfragment "0"

r_shadows "0"

budget_show_history "0"

cl_drawshadowtexture "0"

cl_ejectbrass "0"

fog_enable "0"

fog_enable_water_fog "0"

mat_bumpmap "0"

mat_forcedynamic "0"

mat_numtextureunits "0"

mat_picmip "-1"

mat_specular "0"

mp_decals "200"

r_decals "20"

muzzleflash_light "0"

r_avglight"0"

r_decals "200"

r_dispfullradius "2"

r_DispUseStaticMeshes "0"

r_dynamic "0"

r_lightaverage "0"

r_lightinterp "0"

r_modellodscale "0.3"

 

r_rootlod "2"

r_shadowmaxrendered "-1"

r_shadowrendertotexture "0"

r_worldlightmin "1"

r_worldlights "1"

 

 

 

 

r_rainalpha 0

r_rainalphapow 0

r_raindensity 0

r_rainlength 0

r_RainProfile 0

r_RainRadius 0

r_RainSideVel 0

r_RainSimulate 0

r_rainspeed 0

r_RainSplashPercentage 0

r_rainwidth 0

Kommer CS:S til å se monga ut da eller ser det fortsatt nesten like bra ut?

Går d ann å få screenshot ellernoe? :) Takker på forhånd.

Endret av Shaper^
Lenke til kommentar
For de som gjerne ikke har det nyeste og det beste ;)

 

r_3dsky "0"

r_renderoverlayfragment "0"

r_shadows "0"

budget_show_history "0"

cl_drawshadowtexture "0"

cl_ejectbrass "0"

fog_enable "0"

fog_enable_water_fog "0"

mat_bumpmap "0"

mat_forcedynamic "0"

mat_numtextureunits "0"

mat_picmip "-1"

mat_specular "0"

mp_decals "200"

r_decals "20"

muzzleflash_light "0"

r_avglight"0"

r_decals "200"

r_dispfullradius "2"

r_DispUseStaticMeshes "0"

r_dynamic "0"

r_lightaverage "0"

r_lightinterp "0"

r_modellodscale "0.3"

 

r_rootlod "2"

r_shadowmaxrendered "-1"

r_shadowrendertotexture "0"

r_worldlightmin "1"

r_worldlights "1"

 

 

 

 

r_rainalpha 0

r_rainalphapow 0

r_raindensity 0

r_rainlength 0

r_RainProfile 0

r_RainRadius 0

r_RainSideVel 0

r_RainSimulate 0

r_rainspeed 0

r_RainSplashPercentage 0

r_rainwidth 0

Kommer CS:S til å se monga ut da eller ser det fortsatt nesten like bra ut?

Går d ann å få screenshot ellernoe? :) Takker på forhånd.

Mange av de kommandoene der er avhengig av at sv_cheat er enablet (satt til 1) så de vil nok stort sett ikke funke. Sett bort fra de som fjerner regnet så vil ting se ganske "mongo" ut ja - har du muligheten til å kjøre CS:S default sett bort fra regnet (som hjelper noe sinnsykt) så bør du gjøre det. Har forresten lagd en liten sak som fjerner regnet og regn/torden-lyder fra Aztec. Du finner det i en av de siste postene i http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=309543

Lenke til kommentar

Quote : Har forresten lagd en liten sak som fjerner regnet og regn/torden-lyder fra Aztec.

 

Hvis du fjerner tordenlydene på aztec så går du jo glipp av når folk går opp trappen fra vannet eller over broen... Var ihvertfall sånn i cs. Lydene kommer hver gang folk går på triggere forskjellige steder på mappet...

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...