Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var innom en side hvor jeg sener fikk vite at det lå en trojaner i noen av bildene. Er det mulig å legge inn en trojansk hest i bildefiler? JEg brukte nylig oppdatert Norton Internet security og antivirus mens jeg var på siden.

JEG har søkt etter virus, søkt med spybot og ad-aware. finner ingen ting bortsett fra de spybot alltid finner men som lages på nytt med en gang de er slettet.

 

Jeg lasta ned og innstallert "Diamond CS Registry protection" og "The Cleaner". Nå kan ikke jeg noe om registeret men jeg ser ikke noe som virker veldig mistenkelig hvertfall. Med "the cleaner" bruker maskina veldig lang tid ved søk og om jeg går fra den og lar pauseskjermen komme på så henger programmet seg. den får med andre ord aldri gjennomført noe søk.

 

Har jeg en trojansk hest inne på maskina? eller er det mulig at brannmuren stoppet det "skriptet" i bildefila? har win xp pro IKKE sp2. Hva kan jeg gjøre for å fjerne dette? har ikke benyttet noen passord på nettet av vesentlig betydning, men de få jeg har brukt har ikke blitt "kapra". Det eneste andre jeg har merket er at maskina har hengt seg et par ganger mens jeg har vært på nettet. men det kan jo skje pga nye programmer som the cleaner osv. jeg vet ikke

 

Hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...