Gå til innhold

Hvem er nikotin slave?


Jan

Er du nikotinslave?  

249 stemmer

  1. 1. Er du nikotinslave?

    • Ja jeg trenger nikotin hver dag fordi jeg er kjempestor og tøff.
      68
    • Nei, jeg avskyr alle form for rusmiddler!!"#
      131
    • Av og til...
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
røyker ikke, men er jævlig fristet. ikke pga press eller fordi jeg synes det er kult, men fordi jeg av og til føler at jeg trenger en røyk... skjer som oftest rundt noen andre som røyker, når jeg lukter røyken av sigaretter. kanskje er det pga at foreldrene mine røyker? har ikke lyst til å begynne da, så det er litt irriterende.

Samme her, jeg har også vokst opp *i* røyk, har noe sinnsykt lyst til å begynne å røyke, er akkurat som jeg har lyst på en røyk nesten hver dag.....

 

Er det noe godt å røyke? Tar det lang tid før du slutter å hoste deg halvt ihjel når du tar deg en blås? Er det noen spes. type røyk som det er best å starte med?

 

Har satt meg et mål, og det er at jeg skal vente til jeg blir 18 år, men klarer nesten ikke å vente på å prøve en blås.....

 

Ble litt Off Topic, beklager det.....

Lenke til kommentar

Jeg røyker nesten kun tobakk. Petterøes 3 som oftest. Tar en Rød 3 av og til for å variere.

 

Er ikke noe begeistret for snus, men tar en pris når jeg ser film. Det er genialt.

 

Drikker ikke så ofte.

 

Samme her, jeg har også vokst opp *i* røyk, har noe sinnsykt lyst til å begynne å røyke, er akkurat som jeg har lyst på en røyk nesten hver dag.....

 

Er det noe godt å røyke? Tar det lang tid før du slutter å hoste deg halvt ihjel når du tar deg en blås? Er det noen spes. type røyk som det er best å starte med?

 

Har satt meg et mål, og det er at jeg skal vente til jeg blir 18 år, men klarer nesten ikke å vente på å prøve en blås.....

 

Ble litt Off Topic, beklager det.....

 

Du slutter å hoste etter noen trekk, hvis du ikke tar noen gode hore-trekk av de første røykene. (Er så lenge siden, husker ikke så godt)

 

Du kan jo begynne med menthol sigaretter. De er svake. Så kan du gå over til vanlige sigaretter, deretter tobakk.

Endret av Apoc_
Lenke til kommentar

De fleste som røyker (eller de som ikke røyker bare pga. at de synst det er tøft) synst det er godt. Og det er ikke mange trekka som skal til før du klarer og holde hosten inne.

Vil ikke akkurat anbefale noe røyk her.. men kanskje det lette er det rette til å begynne med.

 

Personlig synst jeg røyk er godt ;)

Lenke til kommentar
De fleste som røyker (eller de som ikke røyker bare pga. at de synst det er tøft) synst det er godt. Og det er ikke mange trekka som skal til før du klarer og holde hosten inne.

Vil ikke akkurat anbefale noe røyk her.. men kanskje det lette er det rette til å begynne med.

 

Personlig synst jeg røyk er godt ;)

oki, takk for info, alltid lurt på det med hosten og om det er noe godt.... :thumbup:

 

Da blir det kanskje røyk på meg til sommeren *Glede seg*

 

Takk for svar alle sammen, alltid lurt på det.... Takk for tips om Menthol.

PS: Jan-Erik: Det er bra

Endret av morgus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg er ikke nikotinslave :D Pengene mine forsvinner på DVDer, noe som er mye mer fornuftig. En røyk kan røykes én gang, en film kan du kose deg med mange ganger.

Jeg jobber slik at jeg har råd til å unne meg begge deler. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...