Gå til innhold

The Sims 2 hakking problemer


Anbefalte innlegg

Hei hei....

 

Har en data med 2,5ghz P4, 512 mb ddr ram, x800 256mb grafikkort osv...

 

Bare lurte på om det var flere her ute med grafikkproblemer på The Sims 2.

 

Er bare så merkelig at det skal skje, men jeg blir tvunget til å sette ned grafikken til middels fordi det hakker irriterende når jeg spiller.

 

Jeg har spillte Far Cry på full grafikk og det går glatt som en barnerompe. Ville ikke tro at The SIms 2 krever like kraftig data, så hvorfor denne hakkinga?

 

Noen Råd ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har du win xp sp2? isåfall så skaper det mye problemer. prøv også å oppdater driverne dine og pass på å ikke ha visse "spille nedlastete spille" programmer innstallert. sims 2 er ikke så glad i de...

Hmm,synes Sims 2 ble mer ustabil når jeg oppdaterte til SP2 ja.. :hmm: ALT av spill og programmer er kjøpt. :thumbup:

Har MYE problemer med krash av spillet,Spillet har krasjet etc.. :no: Mitt i spillet hopper den plutselig tilbake til desktop etc. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Har også real deal The Sims 2. Leste på et annet forum at dette med hakking i spillet var et kjent problem og EA jobbet med å lage en patch for å fikse det.
Har også lest at hvis du tar opp jukse konsollen ctrl + shift + c og skriver Vsync on skal det gå bedre med enkelte grafikkort....

Tenkte at dette kan være et tips til mange andre, uheldigvis hjelper ikke dette for meg....
Får vel heller vente på en patch :roll:
Lenke til kommentar

Når EA velger å slippe spill uten å gjøre hva de kan for at alle med moderat hw og oppover skal kunne kjøre spillet er slikt å regne for "normalt" Tenk bare tilbake på battlefield Vietnam

 

Opplevde selv hakking på et AMD 64 3000+ system med 1gb ram og et radeon 9700 kort.. Doom3 kjører glatere...

Lenke til kommentar
Hei hei....

 

Har en data med 2,5ghz P4, 512 mb ddr ram, x800 256mb grafikkort osv...

 

Bare lurte på om det var flere her ute med grafikkproblemer på The Sims 2.

 

Er bare så merkelig at det skal skje, men jeg blir tvunget til å sette ned grafikken til middels fordi det hakker irriterende når jeg spiller.

 

Jeg har spillte Far Cry på full grafikk og det går glatt som en barnerompe. Ville ikke tro at The SIms 2 krever like kraftig data, så hvorfor denne hakkinga?

 

Noen Råd ?

har akkurat samme problem som deg.. Far cry funker fjell, mens sims 2 lagger.. Er ikke det at jeg er så lei av meg av den grunn (sims 2 suger) men det er irriterende å vite at pcn din lagger på det spillet.. Har 3ghz,1024 ddr2, x800 SE ..

Lenke til kommentar

Hvis du hadde lest lenger opp så har jeg et Ati grafikkort, så det er nok ikke problemet.

 

Men det skal nevnes at spillet funker bra helt til jeg spiller på et stort hus med 4 eller flere mennesker, da kan det går litt dårlig i blant....

 

Pleier dere forresten å lukke alle programmer som kjører i windows når dere spiller the sims2. Antivirus programmer f.eks som jobber i bakgrunnen.....

 

Kanskje det kan bidra til bedre ytelse å avslutte en del programmer i prosess delen av Task Manager.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...