Gå til innhold

TES: Få deg dame i Morrowind

Anbefalte innlegg

Skrevet

:love: Du kan få deg ei dame eller en type i Morrowind. Modellene og teksturene er til å få spastiske rykninger av...jeg har aldri sett på maken. Du kan ta med dama/typen på eventyr, og det går forbausende glatt...Jeg har faktisk aldri hatt det så morro i morrowind. Ok, jeg har denne virtuelle dama, som heter Laura Craft...hehe. Hun reagerer som ei drømmedame, liker å sloss, liker å kose og...har ingenting imot at jeg kler henne både av og på. Det er så utrolig morro. Etter noen timer blir man faktisk helt hekta. Jeg og Laura finner noen kule eventyr, gjerne noen gode mods, og dreper monstre i etpar timer. Etterpå må man jo roe ned litt, ta av rustningene og greier...nei altså...vanvittig sexehhh. Ehhhh. Anbefales.

MÅ brukes med BB2 (betterbodies2) og gjerne med en "glatt" versjon. Den finner du nok. Go Google med Laura Craft og Morrowind. Dette er for voksne, så du få det ikke inn med te-skjeer eller link. TIPS: bruk konsollen inne i spillet av og til: TCL for å få dama/typen ut av kniper (noclip), ogsåvidere.

Alle hoved-kommandoene finner du ved å skrive HELP i konsollen (trykk | ).

Koz og Morro. PS: Legning spiller ingen rolle. Hun/han elsker deg uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...