Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det ser bedre ut nå batti64, lett å huske deg igjen hvertfall (hørt på GT: Han med tapen vettdu :tease: ) Hehe!

Men sleeving er jo bare pynt, mulig det ser bedre ut enn tape ja, men det gjør jo samme nytten, bare billigere. Har selv "sleevet" noen av kablene mine i kabinettet mitt med piperensere (små "pinner", stårtråd inni, med farget ettellerannet utpå)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Der var det kabelspaghetti ja Sveini89! Du bør nok rydde inni der ja ;)

Fult mulig å få ryddet inni der, bare å sette i gang :thumbup:

Endret av sigen
Gjest Slettet+9018234
Skrevet

X800 pro som står i nå, ikke GF5900, og har en svart 16x DVD-brenner istedenfor den hvite på bildet (4x).

post-153-1115958428_thumb.jpg

Skrevet (endret)

insidepc800.jpg

Lian-Li PC60+

Og ved siden av: TT BigWater vannkjøling som ikke er tatt i bruk kun satt sammen og testet for å sjekke etter lekasjer.

Og alt står i den Rosa Plysj hylla jeg hadde på tg :p Har ikke orket å plukke den fra hverandre enda. :p

Endret av Rune_
Skrevet
X800 pro som står i nå, ikke GF5900, og har en svart 16x DVD-brenner istedenfor den hvite på bildet (4x).

*ser på bildet* Håper virkelig ikke at du spiser snus med den skjeen.. :p

Ellers ser det bra ut ;)

Skrevet
Lian-Li PC60+

Og ved siden av: TT BigWater vannkjøling som ikke er tatt i bruk kun satt sammen og testet for å sjekke etter lekasjer.

Og alt står i den Rosa Plysj hylla jeg hadde på tg :p Har ikke orket å plukke den fra hverandre enda. :p

Meget pent! Men du, hva heter de kabinettviftene du har? De røde som sitter foran og bak?

Skrevet
Meget pent! Men du, hva heter de kabinettviftene du har? De røde som sitter foran og bak?

Jeg tror det er SilentX. Er ikke helt sikker :hmm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...