Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vel for tiden ser det slik ut hos meg,har solgt Stackern og venter på nytt kabinett.

pc.jpg

5114947[/snapback]

Iiiiik! Hvorfor bruker du PS/2 kontakten til musa når du kan bruke USB?!

But, on the other side.

Vannavkjølt minne, nice. :p

Skrevet
Iiiiik! Hvorfor bruker du PS/2 kontakten til musa når du kan bruke USB?!

Bare midlertidig det da :)

Kommer som sagt med nytt kabinett,dette annkommer sannsyneligvis på torsdag/fredag og så skal det modifiseres og lages en liten worklogg av så får vi se :D

Skrevet
Bare midlertidig det da  :)

Kommer som sagt med nytt kabinett,dette annkommer sannsyneligvis på torsdag/fredag og så skal det modifiseres og lages en liten worklogg av så får vi se  :D

5115154[/snapback]

Hva har du kjøpt nå da snekkern? :cool:

Skrevet

Kommer som sagt med nytt kabinett,dette annkommer sannsyneligvis på torsdag/fredag og så skal det modifiseres og lages en liten worklogg av så får vi se  :D

5115154[/snapback]

5115186[/snapback]

Vel vil ikke si hva det er , men det er Microplex som sponser dette prosjektet, så du kan jo kike der,det er et av de du ser på siden deres :tease:

Skrevet

5115154[/snapback]

5115186[/snapback]

Vel vil ikke si hva det er , men det er Microplex som sponser dette prosjektet, så du kan jo kike der,det er et av de du ser på siden deres :tease:

5115218[/snapback]

Er det et av de som er på førstesiden? :p

Skrevet (endret)

Nei ikke noe Lian Li, det har jeg hatt før, her skal det kraftigere saker til :)

Er det et av de som er på førstesiden?

Nei :p

Endret av Snekker`n
Skrevet (endret)

Som sagt det får vente til jeg starter opp,men det er et kabinett med enorm plass.

Uansett er det vel litt OT ?  Time will tell :we:

:yes:

Endret av Snekker`n
Skrevet (endret)

Da slutter jeg min OT med at det må nesten være Yeon Yang

On topic: den vannkjølinga av minnet ditt skrue var litt tøff! Hvorfor har du ikke vannkjøling på gpu egentlig?

EDIT: Han het visst Snekker'n gitt... :blush:

og tenkte ikke over at noen hadde spørt om gu vannkjølinga før heller.. huff da

Endret av DJ Ovin
Skrevet (endret)
On topic: den vannkjølinga av minnet ditt Snekker`n var litt tøff! Hvorfor har du ikke vannkjøling på gpu egentlig?

5115332[/snapback]

Han har jo svart på det :p

har ikke funnet noen bra blokk til 7800 gtx enda , men så snart det kommer noe blir det vann der og .

5115049[/snapback]

EDIT: fixed :)

Endret av Kvammis
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...