runela Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Da jeg satte inn mitt nye abit kort og kobblet alt til så fungerer pcen og alt er oki. Men speaker'n piper i ett sett. Så må kobble den ut. noen som har en ide hva som kan være problemmet? Endret 12. oktober 2004 av Zx45
NothgaliC Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 frem med sicaflexen da (vet ikke åssen jeg skriver det.)
C3PO Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Mangler hammer? :!: Bruk høytaler eller speaker du. Har du sjekket bios? Kan være feil på lydmodulen. Lydkort koster ingenting, så du kan kjøpe et billig kort og prøve det.
runela Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 Mangler hammer? :!: Bruk høytaler eller speaker du. Har du sjekket bios? Kan være feil på lydmodulen. Lydkort koster ingenting, så du kan kjøpe et billig kort og prøve det. Jeg bruker ikke onboard lykort. Bruker et audigy2. Så tror ikke det er noe feil med lydkorte. Men det er så rart. Snakker om høytaleren i kabinettet nå. men det skjønte du vell. noen andre som har en ide?
Spirograf Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Starter PC-en som den skal da? Har du sjekket om ledningen til speakeren er koblet på riktig vei på hovedkortet?
Vizla Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 mulig du har "bommet" på jordingsslotten / speakerslotten =) prøv å snu den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå