ersa Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Jeg får ikka avintalert Battlefield Vietnam med Install Shield Wizard. Det ser ut til at spillet ikke er instalert i den. Er det noen alternativ måte å slette spill på? I regedit f.eks? Endret 13. oktober 2004 av ersa
FuJJi Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 gå in på : start/kontrol panel/legg til eller fjern programer/og se om du finner det der (det viste du vel allt?)
ersa Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 ja... det funker ikke... prøver i regedit men får det ikke til... selv om spillet ikke eksisterer på dataen min noe sted jeg vet om.
Windoge Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Vi har egen kategori for Battlefield. Flyttes.
dmx Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 (endret) lol, det skjedde med meg. slett hele mappa fra program filer så er BFV vekke fra pc`n din.. virka hos meg.. Endret 11. oktober 2004 av dmx
ersa Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 Det er vekke. Men får ikke instalert det på nytt når det tror det er instalert. Måtte avinstalere det da det plutselig sluttet å virke og vil gjerne teste 1,2 patchen så da må jeg reinstalere det. Takk for at du flyttet den ^Th0mas^
ersa Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 Ja... når jeg søker på Battlefield Vietnam finner jeg to PF-filer skal jeg prøve å slette disse?
ersa Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 Gjort det nå og det hjelper ikke. Er det ingen som har noen alternativer?
Croyfer Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Når du setter inn CD1 - får du opp "Uninstall" eller "Install" da ? Et alternativ er å installere spillet på nytt, for så å uninstalle det - hvis jeg skjønner problemet ditt riktig.
ersa Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 Install. Men dette funker ikke... Utfører bare "maintance" på noe som ikke eksisterer :!:
Croyfer Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Slett spillmappa, og kjør en REGclean etterpå - så skal du bli kvitt alle spor av BF ! PS: du vet vel at når du skal uninstalle BF:V så må du krysse BORT hakene på BF:V/Punkbuster ?
dmx Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Slett spillmappa, og kjør en REGclean etterpå - så skal du bli kvitt alle spor av BF ! PS: du vet vel at når du skal uninstalle BF:V så må du krysse BORT hakene på BF:V/Punkbuster ? han er ikke så dum! hvis du ikke krysser av noen så blir ikke noen tin sletta..
Croyfer Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Slett spillmappa, og kjør en REGclean etterpå - så skal du bli kvitt alle spor av BF ! PS: du vet vel at når du skal uninstalle BF:V så må du krysse BORT hakene på BF:V/Punkbuster ? han er ikke så dum! hvis du ikke krysser av noen så blir ikke noen tin sletta.. Jeg bare mener at når du skal slette spillet så skal det se slik ut i UnInstall Wizard: [ ] Battlefield Vietnam [ ] Punkbuster for Battlefield Vietnam -og IKKE slik- [X] Battlefield Vietnam [X] Punkbuster for Battlefield Vietnam (ja, det er mange som har tatt feil der ! )
dmx Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Slett spillmappa, og kjør en REGclean etterpå - så skal du bli kvitt alle spor av BF ! PS: du vet vel at når du skal uninstalle BF:V så må du krysse BORT hakene på BF:V/Punkbuster ? han er ikke så dum! hvis du ikke krysser av noen så blir ikke noen tin sletta.. Jeg bare mener at når du skal slette spillet så skal det se slik ut i UnInstall Wizard: [ ] Battlefield Vietnam [ ] Punkbuster for Battlefield Vietnam -og IKKE slik- [X] Battlefield Vietnam [X] Punkbuster for Battlefield Vietnam (ja, det er mange som har tatt feil der ! ) ah..
rivaldo Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 søk i regedit etter EA games eller vietnam. slett det som kommer opp. bruk fantasien litt.
ersa Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 Slett spillmappa, og kjør en REGclean etterpå - så skal du bli kvitt alle spor av BF ! PS: du vet vel at når du skal uninstalle BF:V så må du krysse BORT hakene på BF:V/Punkbuster ? Takker. Men det går ikke selv om jeg tar vekk alle hakene (har prøvd før). Hvor finner jeg REGclean?
ersa Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 Takker for all hjelp Nå funker det, jeg tok et siste søk i regedit for å se om det var noe jeg hadde glemt og det var det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå