Gå til innhold

hvor lavt setter dere NB vidta på NEO2 ?

Frostax

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Jge har et MSI K8N NEO2 platinum 939 hovedkort.

Av en eller annen merkelig grunn får jeg ikke sett temperaturen på NB..

jeg har vært i kontakt med MSI, og det de sa var at jeg skulle laste ned en ny versjon av corecenter. det gjorde jeg, men ingen temp på NB kunne vises.

etter det sa de at eneste løsning var å sende kortet tilbake. Noe jeg har lite lyst til fordi jeg ikke kan være uten pc i oppimot 2 uker.

Problemet med vifta på NB er at den bråker fælt. jeg har vannavkjølt cpu'en min, og X800PRO kortet fra HIS gir nesten ikke lyd fra seg..

Det jeg lurer på er hva har dere andre med samme hovedkort hastigheten på NB vifta på?

Jeg har satt den lit att og fram, og på 5/8 hastighet er den stille nok for meg. er dette for lavt? eventuelt: hva er det laveste jeg bør gå?

har også vifte i døra på kabinettet som blåser nesten rett på NB

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok.. hehe.

det er hvertfall ei lita vifte på hovedkortet som er litt til høyre for agp porten. trodde det var Northbridge jeg men...

hva er dette da? hehe

Skrevet

oki.

Men er det enstemmig vedtatt at det bare er å stille ned vifta til den blir ustabil og stille den opp igjen litt til den er stabil eller stille ned til den er tilfredsstillende lav?

Skrevet (endret)
ok.. hehe.

det er hvertfall ei lita vifte på hovedkortet som er litt til høyre for agp porten. trodde det var Northbridge jeg men...

hva er dette da? hehe

Siden NB'en er innebygd på AMD64 CPU'en, så er det SB kjølingen vi snakker om. Men back to topic ja.

Endret av Theo343

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...