Frostax Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Heisann. Jge har et MSI K8N NEO2 platinum 939 hovedkort. Av en eller annen merkelig grunn får jeg ikke sett temperaturen på NB.. jeg har vært i kontakt med MSI, og det de sa var at jeg skulle laste ned en ny versjon av corecenter. det gjorde jeg, men ingen temp på NB kunne vises. etter det sa de at eneste løsning var å sende kortet tilbake. Noe jeg har lite lyst til fordi jeg ikke kan være uten pc i oppimot 2 uker. Problemet med vifta på NB er at den bråker fælt. jeg har vannavkjølt cpu'en min, og X800PRO kortet fra HIS gir nesten ikke lyd fra seg.. Det jeg lurer på er hva har dere andre med samme hovedkort hastigheten på NB vifta på? Jeg har satt den lit att og fram, og på 5/8 hastighet er den stille nok for meg. er dette for lavt? eventuelt: hva er det laveste jeg bør gå? har også vifte i døra på kabinettet som blåser nesten rett på NB
Spirre Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 så lenge maskina er stabil så har det lite å si
Theo343 Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Kortet ditt har ikke NorthBridge Det var det jeg også stilte spørsmål ved, hehe. Godt noen skjønte det
Frostax Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 ok.. hehe. det er hvertfall ei lita vifte på hovedkortet som er litt til høyre for agp porten. trodde det var Northbridge jeg men... hva er dette da? hehe
Frostax Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 oki. Men er det enstemmig vedtatt at det bare er å stille ned vifta til den blir ustabil og stille den opp igjen litt til den er stabil eller stille ned til den er tilfredsstillende lav?
Theo343 Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 (endret) ok.. hehe. det er hvertfall ei lita vifte på hovedkortet som er litt til høyre for agp porten. trodde det var Northbridge jeg men... hva er dette da? hehe Siden NB'en er innebygd på AMD64 CPU'en, så er det SB kjølingen vi snakker om. Men back to topic ja. Endret 11. oktober 2004 av Theo343
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå