Gå til innhold

cs 1.6: body armour..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er glad i å ha hjelm som T, siden du ikke dør av HS fra Famas og Colt da, men er du CT, skal du ha jævlig bra flaks for å ikke dø av AK-skudd i hodet, selv om du har hjelm. Kjekt å ha hjelm mot MP5 og pistoler (ikke Deagle) også.

Edit: Alltid kjekt å ha hjelm på nuke og sånn da.

Endret av sosohal
Skrevet (endret)

Ofte når jeg bruker colt med lyddemper (er litt svakere enn uten lyddemper) og treffer folk i hodet, dør de ikke og man hører den såkalte "murstein" lyden når man treffer hjelmen :p

Eller en burst i hodet, dør ofte ikke av det når man har hjelm :(

Endret av M@R7!N
Skrevet
Er glad i å ha hjelm som T, siden du ikke dør av HS fra Famas og Colt da, men er du CT, skal du ha jævlig bra flaks for å ikke dø av AK-skudd i hodet, selv om du har hjelm. Kjekt å ha hjelm mot MP5 og pistoler (ikke Deagle) også.

Edit: Alltid kjekt å ha hjelm på nuke og sånn da.

i wub you :love:

Skrevet

Skjøt en type 5ganger i huet jeg, han var totalflasha, men neida, HAN TOK MEG! Sjekket etterpå: Hadde hatt 3skudd i hodet og 2 skudd andre steder, lurer på om de var i chest begge 2. Glock er moro, men ikke mot folk med hjelm!

Skrevet
Skjøt en type 5ganger i huet jeg, han var totalflasha, men neida, HAN TOK MEG! Sjekket etterpå: Hadde hatt 3skudd i hodet og 2 skudd andre steder, lurer på om de var i chest begge 2. Glock er moro, men ikke mot folk med hjelm!

Haha, stemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...