Gå til innhold

Har noen et bra nick til meg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da har han vel ikke planer om å bli proff? Og joine SK f.eks, SK|Levrpost3i. Hehe. Bare en joke fra min side. :cool:

jaja, jeg vet om en som kaller seg nissefar som er ganske god..

Skrevet

L33t_haXX0r er et bra nick ja. Men det er jo sagt.

Kall deg Super_Fragg0r, Kill0r, Warri0r, Demolish0r, Terminat0r, Extingwish0r, Dominat0r....

Mange å velge i!

Skrevet
L33t_haXX0r er et bra nick ja. Men det er jo sagt.

Kall deg Super_Fragg0r, Kill0r, Warri0r, Demolish0r, Terminat0r, Extingwish0r, Dominat0r....

Mange å velge i!

her var det mange fine.. :thumbup:

Skrevet

Må nok skuffe, men jeg så en som spilte istad (han var ganske så god, toppa med 40-8 stats sammen med meg :p )Spurte om det var Ole Jørgen, men nei, det var det ikke, han het "bare" leverpostei da. IKke no 1337 |4N6U463.

Skrevet (endret)

Hva med: identitetskrise

?

He he. Skjønner egentlig ikke hvorfor du vil at noen andre skal finne nick til deg, ikke at det er så big dil men litt personlig kan det jo være. Bare ligg langt unna alt 14tis 1337 haxxor så går det nok bra.

Edit:

Woops! Så akkurat hvor gammel du var så da må jeg kanskje trekke tilbake det jeg skrev eller (går jo an å håpe at du hever deg over den jevne cs-14tis...)?

Endret av superdigg
Skrevet

Ja men herre gud. Nicket må du finne opp selv ellers er det ikke noe moro.

Det er du som skal finne på noe unikt. Også kan du selvfølgelig ikke få seriøs hjelp herfra.

Om det er 1337Rompetørker har det ingenting å si så lenge du liker det.

Skrevet

ReFleX

Nah, det hørtes bedre ut enn det så ut... :D

Liksom "rifleks".

Whatever, som sagt bør du finne på et nick selv, som DU liker, ikke bry deg om andre.

Skrevet
Kallenavnet mitt ellers er Teddy, heter egentlig Teodor.

Da ble nicket mitt først Teddy Terror, som ettehvert utviklet seg til T3ddy T3rrOr. :shrug: Har du et kallenavn ellers, så ta utgangspunkt i det ;)

Teddy Terror! :D

Til trådstarter: Hva med Rakkerungen? :p

Eller hvis du vil ha noe mer internasjonalt: Bratman

Skrevet (endret)

Reflex er det noen som bruker fra før av. Jeg er den eneste i verden med T3ddy T3rrOr :grin: Om jeg bruker fakenick så kjenner du meg igjen på den uutholdelige whiningen om at lagene bør jevnes ut ;)

Men jeg er enig i det de fleste sier; det er bedre å finne på et orginalt nick selv, det er ikke like stas når noen andre har funnet nick til deg. Ikke bruk 100% leet språk, men hvis du syns det ser bedre ut med et lite 3 tall (råeste tallet syns jeg ;) ) eller noe, så hiv det inn!

Nå syns jo de fleste at T3ddy T3rrOr eller Teddy Terror (whatever) er et helst sinnsykt dårlig nick som kun bør brukes av 4åringer men... Jeg kaller meg ikke 73|)|)Y 73??0? , syns ikke det er noe bra å se på. Holder med _litt_ :)

EDIT: Jeg er for CS gal: Skrivelif: STAS skulle jeg skrive, men så ble det STATS...

Endret av -Teddy-
Skrevet (endret)

Hei,når det nå snakkes om nick og div,som å bruke tall imellom. La meg da spørre: ikke det at jeg ikke vet hva det betyr,men fakenick? Hva mener dere med det? Tenke på da iforhold til hva? En liten ting til,1337,lol,og div. noob har jeg lest hva betyr. Såkalt fjortis-språk, hva e egentlig poenget? Og må man ha spillt cs fra den så dagens lys for å forstå dette.. Mulig jeg spør på feil plass,så evt beklager.Er helt fersk på både internett hjemme og i å spille cs-cz.

Endret av KenBjork
Skrevet

Fakenick er et nick en som ikke er den personen han utgir seg for å være er. Herregud så dårlig forklart. :p

Skal vi se:

Når en joiner en server og kaller seg SK|HeatoN, men så er han ikke Heaton, da er han en fakenicker. Skjønner poenget? (SK|HeatoN er en profesjonell spiller, hvis du ikke visste det.)

Skrevet

Fakenick er å bytte nick til et annet, som du egentlig ikke bruker. Feks hvis du har dårlig stats så bytter du nick for å ikke få et "dårlig rykte".

Trenger ikke ha spilt CS i alle år for å forstå 1337 language, ganske enkelt egentlig.

Se etter tall og tegn som kan ligne bokstaver:

a = 4 eller @

b = 8

c = (

d = |)

e = 3

osv, det finner mange forskjellige tegn og tall fir hver bokstav, ganske forrivirrende egentlig...

Btw velkommen til foumet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...