Gå til innhold

En realistisk trafikk simulator


Anbefalte innlegg

Hei!

Første gang jeg poster i denne delen av forumet, så om jeg poster feil så er det sikkert derfor.

 

Uansett så lurer jeg på om noen vet om eller kan anbefale en bra trafikk simulator som har en realistisk trafikkflyt, med lyskryss rundkjøringer etc. Realistiske biler, modeller og gode 3D animasjoner.

Et slags cruise spill. Noe alà Mafia, men helst ikke fra 30 tallet, helst nyere.

 

Spilte en stund GTA vc, men trafikken der var så uralistisk at det ga lissom bare ikke mening. Også var jo grafikken elendig da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg legger den der "trafikk simulatoren" litt på is!

 

Har lest omtale av Richard Burns Rally og Toca Race Driver, men jeg fant ingen om Collin Mcrae. Sikkert ikke skrevet enda!

 

Har nettopp bestilt ratt og pedaler.

 

Men nå sitter jeg her å lider valgets kvaler: Valgene står mellom Richard Burns rally. Collin McRae Rally 05. Toca Race Driver 2.

 

Noen som kan hjelp meg litt på vei?

 

 

Shit, noe usammenhengende, men poenget kommer vel frem?

Lenke til kommentar
En realistisk trafikksimulator?? Hva skal du med det...?

Har sett meg lei på urealistiske bilspill med typiske postmann pat svinger og impulsive stunt fra de ellers så hjernedøde sjåførene. Plutselig krasjer de inn i siden på deg og gir deg skylda for det attpåtil.

 

Spille det vel. Hva ellers?

 

Finnes en masse flysimulatorer, så hvorfor ikke en bil/trafikk simulator?

 

edit: Til de som måtte lure så bestilte jeg Collin McRae.

Blir sikkert å bestille Richard Burns når jeg går lei Collin. Virket som et interessant spill.

 

Thnx :thumbup:

Endret av Black&White
Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 10/10/2004 : 21:09

Har sett meg lei på urealistiske bilspill med typiske postmann pat svinger og impulsive stunt fra de ellers så hjernedøde sjåførene. Plutselig krasjer de inn i siden på deg og gir deg skylda for det attpåtil.

 

Spille det vel. Hva ellers?

 

Finnes en masse flysimulatorer, så hvorfor ikke en bil/trafikk simulator?

 

edit: Til de som måtte lure så bestilte jeg Collin McRae.

Blir sikkert å bestille Richard Burns når jeg går lei Collin. Virket som et interessant spill.

 

Uff da..! Du høres ikke ut som en som er på jakt etter Collin egentlig, har du bra ratt, og vil ha realisme er det i såfall Collin 2 (som en nevnte tidligere) som gjelder, etter det har det bare gått nedover etter min mening.

Det er en god del justeringsmuligheter osv på biloppsett, og selvsagt mye mer sim enn feks "tracmania" og denslags tull, men ikke så bra force-feedback system.

 

Ellers er også F1 challenge et bra bil-sim (er formel 1 da) men, veldig bra styrerespons og ikke no postman pat-arcade...

 

Ellers er jeg helt enig med deg, syns godt det kunne vært et "trafikksimulator spill"

Men vi er nok desverre et stykke utenfor den store massen av spillkjøpere :whistle:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Black&White Skrevet 10/10/2004 : 21:09

Har sett meg lei på urealistiske bilspill med typiske postmann pat svinger og impulsive stunt fra de ellers så hjernedøde sjåførene. Plutselig krasjer de inn i siden på deg og gir deg skylda for det attpåtil.

 

Spille det vel. Hva ellers?

 

Finnes en masse flysimulatorer, så hvorfor ikke en bil/trafikk simulator?

 

edit: Til de som måtte lure så bestilte jeg Collin McRae.

Blir sikkert å bestille Richard Burns når jeg går lei Collin. Virket som et interessant spill.

 

Uff da..! Du høres ikke ut som en som er på jakt etter Collin egentlig, har du bra ratt, og vil ha realisme er det i såfall Collin 2 (som en nevnte tidligere) som gjelder, etter det har det bare gått nedover etter min mening.

Det er en god del justeringsmuligheter osv på biloppsett, og selvsagt mye mer sim enn feks "tracmania" og denslags tull, men ikke så bra force-feedback system.

 

Ellers er også F1 challenge et bra bil-sim (er formel 1 da) men, veldig bra styrerespons og ikke no postman pat-arcade...

 

Ellers er jeg helt enig med deg, syns godt det kunne vært et "trafikksimulator spill"

Men vi er nok desverre et stykke utenfor den store massen av spillkjøpere :whistle:

Helt enig. fins altfor lite trafikksimulatorer. :dontgetit:

Lenke til kommentar
vent til gran turismo 4 kommer,

 

det blir det desidert beste spillet i år, GARANTERT!! gleder meg vilt!

 

realistisk er det også, det eneste som er dumt er at det kun er 5 motstandere i løp, men det går greit siden spillet er over the top...

Nåja, tror ikke det før jeg får se det. De tidligere GT-spillene har ikke vært mye realistisk. Men virker jo som de laget helt nytt fysikk system til GT4 så det er jo lov å håpe. Bare ikke AI'en like dårlig som tidligere så....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...