Ksungam Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 jaja, hvordan er det du får sletta ting du har cansla fra downloads lista? sånn at de ikke begynner igjen hele tida...
Endre Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Gå til download queue. (Ikonet med en mappe, en pil og en klokke.)
Ksungam Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 (endret) hvor ligger denne mappen? fant den ikke på ...Programfiler/DC++/... Endret 9. oktober 2004 av ZiroN
haakon90 Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Altså, i verktøylinja i DC++. hvor finner jeg verktøylinja da? har lurt på dette ganske lenge jeg oxo (om hvordan man gjør så de ikke begynner å laste igjen lism)
Ksungam Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 Altså, i verktøylinja i DC++. hvor finner jeg verktøylinja da? har lurt på dette ganske lenge jeg oxo (om hvordan man gjør så de ikke begynner å laste igjen lism) øverst inne i dc++, der er det noen ikoner..
Endre Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Dere som åpenbart ikke er særlig inne i bruken av DC++, finn en eller annen guide. Det er endel mer avansert enn Kazaa.
Bruun Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Laga en screen: Edit: Den sensureringa gikk ikke veldig bra...glemte nederst på skjermen Endret 10. oktober 2004 av Thompzen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå