Kenneth Dammyr Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Hei Har lyst til å sette inn hardisken fra den bærbare maskinen (Fujitsu Siemens AmiloD). Bare lurte på om tilkoblingene fra bærbare hardisker, er vel 2,5" er vanlig IDE? Så de passer på hovedkortet... Specs: Bærbar: Fujitsu Siemens Amilo D Intel P4 2.4Ghz, 400Mhz 512MB DDR 30GB Stasjonær: Abit IC7 Max3 Intel P4 [email protected] WD Raptor 36,7GB WD 250GB, SATA,8MB På forhånd takk! Sikkert veldig enkelt men...
Aetius Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Du må ha en liten adapter som koster ca 50-60 kr. Har en selv og har gjort det mange ganger. Funker helt fint, bare du passer på at du setter kabelen rett på disken. Det er ikker alltid det er en sperret pin på adapteren, slik at det er mulig å koble disken til opp ned. EDIT: Komplett har en til kr 132,-. Var visst litt dyrere i Norge enn jeg trodde. Jeg betalte £5 for min her borte. Endret 9. oktober 2004 av Aetius
Myrsve Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 De har en Drevramme, 2.5" til 3.5", m/adapter på www.microplex.no
Kenneth Dammyr Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 (endret) De har en Drevramme, 2.5" til 3.5", m/adapter på www.microplex.no Jeg skal ikke ha den permanent. Kun til å overføre filer en gang. Takker EDIT: VIrker som denne adapteren gjør om 3.5" IDE til 2.5", men jeg har jo 2.5" på hovedkortet (floppy)...Jeg trenger allikevel? Endret 10. oktober 2004 av kennethdammyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå