Gå til innhold

Jeg er ute av meg, har ikke noe å spille !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deus Ex en balnding av RPG og FPS. Det er det beste spillet eg har spilt til nå. Det har litt utdatert grafikk (UT-motoren), og AI-en er til tider håpløs. Men historien veier opp for alle feil og mangler. I tillegg har du relativt stor handlings frihet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan dere anbefale noen adventure\RPG spill? Trenger ikke å være nye.

Liker du hack and slash rpg-er så har du jo det beste som heter diablo2. Om du kjøper det så kjøp expansion settet i tilleg. De selger de hos spaceworld og platon i sånt 3 for 300kr's tilbud. Da trenger du bare å kjøpe et siste spill.

Demo fåes her:

http://www.blizzard.com/diablo2/demo.shtml

Nei, det blir litt kjedelig med bare dreping hele tiden.

Skrevet
Deus Ex en balnding av RPG og FPS. Det er det beste spillet eg har spilt til nå. Det har litt utdatert grafikk (UT-motoren), og AI-en er til tider håpløs. Men historien veier opp for alle feil og mangler. I tillegg har du relativt stor handlings frihet.

Fikk Deus Ex invinsible war med skjermkortet mitt. Er det verdt å innstallere?

Skrevet (endret)

Jeg fikk også DeusEX: Invicible war med skjermkortet mitt. Det er absolutt verdt å spille. Det sier jeg som aldri har prøvd noe DeusEx før denne

Endret av XzeroX10
Skrevet (endret)

Deus Ex anbefales på det varmeste; Historien er i særklasse for slike spill. Dessuten kan du velge om du vil bare toge frem og drepe alt, eller snike deg frem og hacke / dirke deg forbi hindringer. Den eneste litt seriøse kaffeflekken jeg finner på Deus Ex er at du [/b]må[/b] drepe noen uansett hvordan du spiller det. Det er veldig, veldig få, men dog. Dette er kun en ulempe for de som ønsker å gjennomføre det uten å drepe noen, på den annen side.

I Deus Ex 2 skal du visstnok slippe akkurat dette i det hele tatt om du vil snike hele veien. Nå har mange snakket stygt om Deus Ex 2, men jeg fikk det vel for under £10 fra Play.com. Det kan kjøpes bl.a. her.

Det må sies at da jeg fikk DE 2, satt jeg med Anarchy Online (og det gjør jeg ennå), og oppmerksomheten holdt ikke så lenge i DE 2 før det fikk ligge i fred. Det føles ikke riktig like solid som det opprinnelige Deus Ex, men ser penere ut og alt det der. Absolutt verdt å kjøpe, uansett. Jeg ville aldri finne på å si at Deus Ex 2 er dårlig, og det ligger ikke da til grunn at jeg har kjøpt det selv.

Det første Deus Ex var (er) simpelthen så bra at det overskygger oppfølgeren, og jeg anbfaler deg igjen å installere og spille det, glem datoen :)

Endret av Hidden
Skrevet
Americas Army (AA) finner du her. Vil du direkte til en download link kan du gå inn her

Lurer du på hva i alle dager du skal laste ned så bare ta å last ned AA:SF (americas army: special forces). De er forresten bare den du kan bruke

ikke dumt det spillet her nei :thumbup:

Skrevet

Har veldig lyst til å spille et nytt strategy spill, ikke no RPG ... RTS !! :thumbup:

ikke rome total war takk.. Har prøvd total war.. det falt så langt fra smak som overhodet mulig i et RTS..

En ny red alert sak kanskje ?

Skrevet
Deus Ex, et av de desidert beste spillene noensinne, fantastisk historie, stor frihet til å forandre historien, fete våpen og characters :D

Couldn´t agree more! Fantastisk spill!!

System shock 1 og 2 er verd å teste ut for de som er addictive to Deus Ex.

Skrevet
Har veldig lyst til å spille et nytt strategy spill, ikke no RPG ... RTS !! :thumbup:

ikke rome total war takk.. Har prøvd total war.. det falt så langt fra smak som overhodet mulig i et RTS..

Så du er en av disse samle gull/tømmer/stein bygge base pumpe så mange units som overhodet mulig rushe de rett inn i fienden sin base YOU WON!

DA kan du vel prøve deg på generals da.

Skrevet
Har veldig lyst til å spille et nytt strategy spill, ikke no RPG ... RTS !!  :thumbup:

Så du er en av disse samle gull/tømmer/stein bygge base pumpe så mange units som overhodet mulig rushe de rett inn i fienden sin base YOU WON!

jepp tahts me.. :D

Prøvd generals.. Det eier ik sjel...

Vil ha nytt blod innenfor den kategorien.. :cool:

Skrevet
Har veldig lyst til å spille et nytt strategy spill, ikke no RPG ... RTS !!  :thumbup:

Hmmm Vet ikke helt om andre strategispill som ligner på red alert desverre. Men du kan jo alltids prøve ground control.

Skrevet

Hmmm Vet ikke helt om andre strategispill som ligner på red alert desverre. Men du kan jo alltids prøve ground control.

prøvd det også.. :roll:

Det faller rett og slett ikke i min smak..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...