GulliveR Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Deus Ex en balnding av RPG og FPS. Det er det beste spillet eg har spilt til nå. Det har litt utdatert grafikk (UT-motoren), og AI-en er til tider håpløs. Men historien veier opp for alle feil og mangler. I tillegg har du relativt stor handlings frihet.
Uxzuigal Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Enig, Deus Ex er det beste spillet noensinne, sammen med Baldurs Gate 2 og Quake 2
Jokko88 Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Kan dere anbefale noen adventure\RPG spill? Trenger ikke å være nye. Liker du hack and slash rpg-er så har du jo det beste som heter diablo2. Om du kjøper det så kjøp expansion settet i tilleg. De selger de hos spaceworld og platon i sånt 3 for 300kr's tilbud. Da trenger du bare å kjøpe et siste spill. Demo fåes her: http://www.blizzard.com/diablo2/demo.shtml Nei, det blir litt kjedelig med bare dreping hele tiden.
jonathankrane Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Morrowind Da får du nok å gjøre i hvertfall
Vrengtpolvott Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Deus Ex, et av de desidert beste spillene noensinne, fantastisk historie, stor frihet til å forandre historien, fete våpen og characters
Sigga Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Splinter Cell eller Morowind kanskje. Har du noe å gjøre ihvertfall.
Snorre Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Deus Ex en balnding av RPG og FPS. Det er det beste spillet eg har spilt til nå. Det har litt utdatert grafikk (UT-motoren), og AI-en er til tider håpløs. Men historien veier opp for alle feil og mangler. I tillegg har du relativt stor handlings frihet. Fikk Deus Ex invinsible war med skjermkortet mitt. Er det verdt å innstallere?
Tobi2 Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Jeg fikk også DeusEX: Invicible war med skjermkortet mitt. Det er absolutt verdt å spille. Det sier jeg som aldri har prøvd noe DeusEx før denne Endret 10. oktober 2004 av XzeroX10
Hidden Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Deus Ex anbefales på det varmeste; Historien er i særklasse for slike spill. Dessuten kan du velge om du vil bare toge frem og drepe alt, eller snike deg frem og hacke / dirke deg forbi hindringer. Den eneste litt seriøse kaffeflekken jeg finner på Deus Ex er at du [/b]må[/b] drepe noen uansett hvordan du spiller det. Det er veldig, veldig få, men dog. Dette er kun en ulempe for de som ønsker å gjennomføre det uten å drepe noen, på den annen side. I Deus Ex 2 skal du visstnok slippe akkurat dette i det hele tatt om du vil snike hele veien. Nå har mange snakket stygt om Deus Ex 2, men jeg fikk det vel for under £10 fra Play.com. Det kan kjøpes bl.a. her. Det må sies at da jeg fikk DE 2, satt jeg med Anarchy Online (og det gjør jeg ennå), og oppmerksomheten holdt ikke så lenge i DE 2 før det fikk ligge i fred. Det føles ikke riktig like solid som det opprinnelige Deus Ex, men ser penere ut og alt det der. Absolutt verdt å kjøpe, uansett. Jeg ville aldri finne på å si at Deus Ex 2 er dårlig, og det ligger ikke da til grunn at jeg har kjøpt det selv. Det første Deus Ex var (er) simpelthen så bra at det overskygger oppfølgeren, og jeg anbfaler deg igjen å installere og spille det, glem datoen Endret 10. oktober 2004 av Hidden
Algron Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Battlefield 1942 Battlefield Vietnam Medal of Honr Allied Assault Far Cry GTA: VC Call of Duty Unreal Tournament 2004
Goodall Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Americas Army (AA) finner du her. Vil du direkte til en download link kan du gå inn herLurer du på hva i alle dager du skal laste ned så bare ta å last ned AA:SF (americas army: special forces). De er forresten bare den du kan bruke ikke dumt det spillet her nei
Janivars Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Skrevet 10. oktober 2004 Har veldig lyst til å spille et nytt strategy spill, ikke no RPG ... RTS !! ikke rome total war takk.. Har prøvd total war.. det falt så langt fra smak som overhodet mulig i et RTS.. En ny red alert sak kanskje ?
8-Ball Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Deus Ex, et av de desidert beste spillene noensinne, fantastisk historie, stor frihet til å forandre historien, fete våpen og characters Couldn´t agree more! Fantastisk spill!! System shock 1 og 2 er verd å teste ut for de som er addictive to Deus Ex.
Snorre Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Har veldig lyst til å spille et nytt strategy spill, ikke no RPG ... RTS !! ikke rome total war takk.. Har prøvd total war.. det falt så langt fra smak som overhodet mulig i et RTS.. En ny red alert sak kanskje ? Så du er en av disse samle gull/tømmer/stein bygge base pumpe så mange units som overhodet mulig rushe de rett inn i fienden sin base YOU WON! DA kan du vel prøve deg på generals da.
Janivars Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Skrevet 10. oktober 2004 Har veldig lyst til å spille et nytt strategy spill, ikke no RPG ... RTS !! ikke rome total war takk.. Har prøvd total war.. det falt så langt fra smak som overhodet mulig i et RTS.. En ny red alert sak kanskje ? Så du er en av disse samle gull/tømmer/stein bygge base pumpe så mange units som overhodet mulig rushe de rett inn i fienden sin base YOU WON! DA kan du vel prøve deg på generals da. jepp tahts me.. Prøvd generals.. Det eier ik sjel... Vil ha nytt blod innenfor den kategorien..
Snorre Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Har veldig lyst til å spille et nytt strategy spill, ikke no RPG ... RTS !! ikke rome total war takk.. Har prøvd total war.. det falt så langt fra smak som overhodet mulig i et RTS.. En ny red alert sak kanskje ? Så du er en av disse samle gull/tømmer/stein bygge base pumpe så mange units som overhodet mulig rushe de rett inn i fienden sin base YOU WON! DA kan du vel prøve deg på generals da. jepp tahts me.. Prøvd generals.. Det eier ik sjel... Vil ha nytt blod innenfor den kategorien.. Hmmm Vet ikke helt om andre strategispill som ligner på red alert desverre. Men du kan jo alltids prøve ground control.
Janivars Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Skrevet 10. oktober 2004 Har veldig lyst til å spille et nytt strategy spill, ikke no RPG ... RTS !! ikke rome total war takk.. Har prøvd total war.. det falt så langt fra smak som overhodet mulig i et RTS.. En ny red alert sak kanskje ? Så du er en av disse samle gull/tømmer/stein bygge base pumpe så mange units som overhodet mulig rushe de rett inn i fienden sin base YOU WON! DA kan du vel prøve deg på generals da. jepp tahts me.. Prøvd generals.. Det eier ik sjel... Vil ha nytt blod innenfor den kategorien.. Hmmm Vet ikke helt om andre strategispill som ligner på red alert desverre. Men du kan jo alltids prøve ground control. prøvd det også.. Det faller rett og slett ikke i min smak..
Jokko88 Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Vet dere om noen eventyr spill som har litt action i seg, litt som Tomb Raider?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå