~Alex~ Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Bare lurer ¨på om det har kommet en mod som gir LAN muligheter. noen som vet? EDIT: endrer tittel til Morrwind Multiplayer Mod. Link til utviklernens side er Beta Endret 31. oktober 2004 av ~Alex~
MiSP Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Bare lurer ¨på om det har kommet en mod som gir LAN muligheter.noen som vet? [da mener jeg lan ikke seks, ] Det skal egentlig ikke være mulig å ha multiplayer i Morrowind, så jeg tror neppe det. Ville blitt MEGET forundret om noen hadde bladd opp en. Jeg kan ihverfall ikke skjønne åssen noen kan få det til, uten å endre hele motoren.
~Alex~ Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 (endret) lov å håpe er vel litt vel optimist EIDT: Leif Endret 31. oktober 2004 av ~Alex~
Akira Kurosawa Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 det går rett og slett ikke du måtte ha endra absolutt alt alle måtte respwne og lik og uber folk over alt og med den teite loadinga hver hundrede meter er det ikke noe jeg laster ned selv om det er umulig
jonathankrane Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Er det noen som vet om det blir multiplayer muligheter i det nye som kommer om maange år?
MiSP Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Er det noen som vet om det blir multiplayer muligheter i det nye som kommer om maange år? Etterfølgere til Oblivion mener du? Det er ikke engang bestemt at det skal lages noen. Og hvis det skal, så tror jeg det er veeeldig tvilsomt at det bilr multiplayer.
Ṱormod Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg må få lov til å korrigere deg om det der, det er faktisk en morrowind lan mod under utvikling ( seriøst ) Det finnes en thread om det på det offesielle morrowind forumet. Det er en slags deathmatch mod som snart kommer ut som beta.
MiSP Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg må få lov til å korrigere deg om det der, det er faktisk en morrowind lan mod under utvikling ( seriøst ) Det finnes en thread om det på det offesielle morrowind forumet. Det er en slags deathmatch mod som snart kommer ut som beta. Jøss... Må si jeg er overrasket Du skulle ikke tilfeldigvis ha en link vel?
Fløtepudding Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Hvis alle spillerene har bredbånd, kan det muligens gå. Men jeg tviler. MW har så sinnsykt mange detaljer. Men hvis det begrenses av hva man kan bruke av utstyr/klær på PC sin, kan det muligens gå. Men da er det vel ikke morro lenger?
Ṱormod Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Jeg Bumper litt nå, men drit i: LINk til thread om morrowind Online
~Alex~ Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Hvis alle spillerene har bredbånd, kan det muligens gå. Men jeg tviler. MW har så sinnsykt mange detaljer. Men hvis det begrenses av hva man kan bruke av utstyr/klær på PC sin, kan det muligens gå. Men da er det vel ikke morro lenger? Tenkte mere på LAN jeg da, med LAN tilkobling skulle det vel gå. I teorien. Gleder meg til multiplayer mod. Hvis den kommer=) Betaen er ute! Endret 31. oktober 2004 av ~Alex~
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå