Gå til innhold

TES: Morrorwind Multiplayer mod Beta!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Bare lurer ¨på om det har kommet en mod som gir LAN muligheter.

noen som vet?

EDIT: endrer tittel til Morrwind Multiplayer Mod. Link til utviklernens side er

Beta

Endret av ~Alex~
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bare lurer ¨på om det har kommet en mod som gir LAN muligheter.

noen som vet?

[da mener jeg lan ikke seks, :p ]

Det skal egentlig ikke være mulig å ha multiplayer i Morrowind, så jeg tror neppe det. Ville blitt MEGET forundret om noen hadde bladd opp en. Jeg kan ihverfall ikke skjønne åssen noen kan få det til, uten å endre hele motoren.

Skrevet

det går rett og slett ikke :)

du måtte ha endra absolutt alt alle måtte respwne og lik og uber folk over alt og med den teite loadinga hver hundrede meter er det ikke noe jeg laster ned

selv om det er umulig

Skrevet
Er det noen som vet om det blir multiplayer muligheter i det nye som kommer om maange år?

Etterfølgere til Oblivion mener du?

Det er ikke engang bestemt at det skal lages noen. Og hvis det skal, så tror jeg det er veeeldig tvilsomt at det bilr multiplayer.

Skrevet

Jeg må få lov til å korrigere deg om det der, det er faktisk en morrowind lan mod under utvikling ( seriøst ) Det finnes en thread om det på det offesielle morrowind forumet. Det er en slags deathmatch mod som snart kommer ut som beta.

Skrevet
Jeg må få lov til å korrigere deg om det der, det er faktisk en morrowind lan mod under utvikling ( seriøst ) Det finnes en thread om det på det offesielle morrowind forumet. Det er en slags deathmatch mod som snart kommer ut som beta.

Jøss... Må si jeg er overrasket :ohmy:

Du skulle ikke tilfeldigvis ha en link vel?

Skrevet

Hvis alle spillerene har bredbånd, kan det muligens gå. Men jeg tviler. MW har så sinnsykt mange detaljer. Men hvis det begrenses av hva man kan bruke av utstyr/klær på PC sin, kan det muligens gå. Men da er det vel ikke morro lenger?

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)
Hvis alle spillerene har bredbånd, kan det muligens gå.  Men jeg tviler. MW har så sinnsykt mange detaljer. Men hvis det begrenses av hva man kan bruke av utstyr/klær på PC sin, kan det muligens gå. Men da er det vel ikke morro lenger?

Tenkte mere på LAN jeg da, med LAN tilkobling skulle det vel gå. I teorien. Gleder meg til multiplayer mod. Hvis den kommer=)

Betaen er ute! :w00t:

Endret av ~Alex~

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...