Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å uttale seg bastant om artister uten å egentlig kjenne til dem er ofte ikke så lurt.

Kveldens låt & video:

Karpe Diem - Vestkantsvartinga (med Pumba)

Skrevet (endret)
Kveldens låt & video:

Karpe Diem - Vestkantsvartinga (med Pumba)

På videoen har de herma etter Fresh Prince of Bel air hvor Will Smith spiller hovedrollen :p:)

EDIT: Forresten har Will Smith flere fete sanger... :D

Endret av The Fox
Skrevet

Gang Starr - Check the Technique.

Guru spytter på sitt beste her. Mot slutten tar det helt av, etter andre refreng.

«I get respect for the rep when I speak Check the Technique.»

«I'm closing your jaw, cus you can't mess with Gang Starr.»

«What is dope, so check out what the Guru wrote.»

Skrevet (endret)

Når jeg trykker på: <se videoen i youtube> kommer det: <malformed id>... Så lurer på hva den heter? Og "soundet" minner veldig om en annen sang, er det remix eller original av en annen sang? :)

Takker for svar :)

EDIT: Fant det ut nå :) Så bare glem spørsmålet.... :)

Endret av The Fox
Skrevet

Hvis det er noen her som har bruker på Facebook så vil jeg anbefale og "Joine" gruppa: <Strictly Fresh> der får man oppdateringer på nesten alle de nyeste hip hop sangene av kommersielle artister (+ Nedlasting)... :)

Legger ved 2 Sanger her:

En sang jeg fant på strictly fresh for litt siden...

Mya ft. Sean Paul - Paradise (Remix)

Se filmen hos Youtube

Og en jeg fant på P3 Urørt (anbefaler og høre denne, ganske fet, men er bare beat...)

Philter - My French Connection

Se filmen hos Youtube

Skrevet

A piece of Smith. Litt wannabe, men:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...