Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hei, noen som kan anbefale noe i samme gate som Atmosphere, DJ Vadim, One Self, og lignende, gjerne downbeat eller ambient breakbeat aktig:-)

anyone?:)

Sage Francis er litt i samme gate som Atmosphere. Ant, produsenten i Atmosphere, mekker også beats for Brother Ali. Sjekk dem ut. :)

kjente bare slickrick fra hiphop police med Chamilionaire, Men fy duden er syk!

Ufattelig uforståelig at du ikke kjente noe mer til han. :wee: Men, ja, han har den mest tilbakelente flowen noensinne. The Great Adventures of Slick Rick fra '89 og The Art of Storytelling fra '99 hører hjemme i samlinga.

Endret av Thendrup
Skrevet
*snip*

takker!

Den der Continuum var sinnsykt fet!

Aesop Rock og The Herbaliser er veldig bra saker også, har en del av dem, foretrekker Herbalisern, så utrolig mye fete partier.

Men et stpørsmål, kommer trip-hop inn som en sub kategori her?

Tenker på Nightmares on Wax, Wagon Christ, Tosca o.l?

Skrevet

Har begynt å få litt sansen for hip hop i det siste, og det jeg hører på er da Cannibal Ox og cLOUDDEAD. Men det er det liksom. For de som har hørt dette, er det noen som kan anbefale noe som er litt i samme gata?

Skrevet
The Great Adventures of Slick Rick fra '89 og The Art of Storytelling fra '99 hører hjemme i samlinga.
Quoted for truth.

Etter at jeg og T snakket om Dr. Octagonecologyst her om dagen, måtte jeg nesten dra fram albumet for første gang på lenge. Jeg hadde glemt hvor jævla merkelig flow han har.

Se filmen hos Youtube

Skrevet (endret)

Statik Selektah - To The Top (ft Cassidy, Saigon, Termanology)

Dagens låt ;)

btw: Termanology album kommer i slutten av mnd :D

Endret av MKej
Skrevet (endret)

Mer fra Balkan;

:wee:

Edit; Big SturL, props for Anotha Level! Posta What's That Cha Say tidligere i sommer, men glemte de helt. Albumet snurrer.

Endret av Onyx
Skrevet
Edit; Big SturL, props for Anotha Level! Posta What's That Cha Say tidligere i sommer, men glemte de helt. Albumet snurrer.

Takk for det! Håper du sjekka ut resten også, da det er bare dope tracks (spesielt Cipher).

Skrevet

Onyx kommer til å elske deg for den der. :wee:

Kveldens låt: Asheru & Blue Black - Dear You

Jeg er ganske sikker på at jeg har postet den før, men følte den passet så bra akkurat i dag. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...