Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor Ice-T gidder å bry seg om fyren i det hele tatt, GZA har jo også sagt noe lignende. Unødvendig.

Men Souljah Boy er jo uansett en tosk. "Nigga, you old." Flott poeng. :wee:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørte nettopp den nye Pharrell-produserte Common singelen... Fikk tørket tårene etterhvert, og jeg begynte da å tenke på hvorfor ikke No I.D. produserer for Common lenger. Noen som har peiling på dette?

Og, finnes det noen verk av Ynot (som ikke er på en Common-plate)?

Skrevet
Og, finnes det noen verk av Ynot (som ikke er på en Common-plate)?

Ikke som jeg kan finne, i hvert fall.

___

Nattas låt: Saïan Supa Crew - Soldat

:cool:

Skrevet (endret)

Cool Calm Pete - Black Friday (feat. RJD2)

Linket har du den beste singelen på Petes album "lost" :>

Minner meg vagt om R.A.

Endret av Pejorative
Skrevet (endret)

I'm a sucker for mellow beats.

EDIT: Rob-O - Mention Me (featuring Meccalicious) produsert av Pete Rock.

Endret av noisetank
Skrevet
I'm a sucker for mellow beats.

EDIT: Rob-O - Mention Me (featuring Meccalicious) produsert av Pete Rock.

Du har alltid jævla bra anbefalinger Noisetank. Hvor får du musikken din fra? Various blogspots? :whistle:

Skrevet

Har noen hørt Tha Carter III? This years most anticipated album sies det. Jeg syns det var ganske drøyt, da denne Lil' Wayne er mest kjent for å vese i bakgrunnen på diverse andre sanger. Lastet den ned nå for å høre hva som var så utrolig med denne cd'en, den har jo tross alt solgt 1,3 millioner den første uken. Kan ikke si den var noe å hoppe i taket for. Låter som Comfortable, 3 Peat, Mr. Carter kan fungere, men ærlig talt var mye der tull slik som Lollipop og I got money.

Tha Carter II er bedre i mine ører selvom Lil' Wayne ikke er noe jeg synes noe spesielt om. Han hadde festlige vers og lignende med Mannie Fresh sine beats på slutten av 90-tallet, men det er vel det eneste. Tenker da på Big Tymers, shine og lignenede.

Skrevet

Nujabes - Feather

Japan is still going strong, Nujabes lager så sinnsykt chille beats. :)

Anbefaler alle som er ute etter chill jazz/soul/hip hop musikk og sjekke ut han..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...