Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-W15cjW
Skrevet

Hmmm...Føler det er litt dritt (Les: Ting jeg ikke liker) på alle slike kanaler. Er som å prøve å finne en god kanal med prog-rock, som ikke serverer deg heselig neo-prog annethvert spor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dagens albumanbefaling!

Lexicon - Youth Is Yours

ILL720681.jpg

Chill :cool:

Np: 11 I'll Be Alright & 02 Voodoo

jøss, hva er dette? stilig cover. får høre det når jeg kommer hjem fra jobb.

Skrevet
I dag ble min første vinyl kjøpt. N.W.A - Straight Outta Compton.

Nå mangler jeg bare en vinylspiller, inntil jeg får det, står den og lyser opp hylla mi. Andre her som kjøper vinyl?

Hvor kjøpte du den?

Skrevet (endret)

^-- Fet låt, Thendrup. Har Dilla noensinne feilet på en beat?

Nå mangler jeg bare en vinylspiller, inntil jeg får det, står den og lyser opp hylla mi. Andre her som kjøper vinyl?

Har ikke kjøpt vinyl på lenge, men disponerer fadern samling på 4ish tusen :)

Utrolig sjarm med vinyl, men et utrolig herk å finne ut at halve favorittskiva di er uhørbar.

Endret av Loeve
Skrevet

Har en The Streets vinyl, men jeg kjøpte bare den for å pynte opp hylla mi :)

Skrevet

Yep, jeg har litt vinyl. Den som skiller seg ut mest er vel Eminem - Infinite :)

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe meg platespiller. Finnes jo en del greier man bare får tak i på vinyl.

Jeg spiller forresten litt hiphop på hwradio nå, for interesserte. :)

Skrevet

Siden det er snakk om vinyl, hvor er ålreite steder å få tak i sånt i butikk, i Oslo eller Lillestrøm-området? Musikkverket har, det vet jeg.

Skrevet
:dontgetit: Gjør de? Det har jeg aldri sett. Mulig jeg har vært litt uoppmerksom, går som oftest rett bort til hiphop-avdelinga.
Skrevet
Her i Trondheim har de i hvert fall en hel etasje dedikert til vinyl omtrent.

Hva? I en hemmelig 3. etasje, eller har jeg oversett noe?

Skrevet (endret)

Platekompanet rett over gata for Munkegata, rite? Sist jeg var der var det stappfullt av vinyl i andreetasje.

edit: Ellers så er jo secondhand den desidert beste metoden å plukke opp fet vinyl på.

Endret av Loeve
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...